چند تیم در بالای جدول هم برای قهرمانی و هم کسب سهمیه می‌جنگند. هنوز ۹ بازی هم باقی مانده است. اگر مثلا دو بازی باقی مانده بود دیگر جای بحثی نداشت اما الان ۹ بازی باقی مانده و این خودش ۲۷ امتیاز است. کل تیم‌ها برنامه ریزی کرده‌اند. امیدوارم فدراسیون و باشگاه ها تصمیمی بگیرند که هیچ تیمی لطمه نخورد.

سلام نو - سرویس ورزشی: کاپیتان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید پایان ناتمام لیگ با قهرمانی پرسپولیس بی‌انصافی است.

مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با سلام نو، درباره شرایط خودش و این تیم در روزهای تعطیلی لیگ اظهار کرد: با این اتفاقات اخیر وضعیت خیلی خوب نبود و روحیه شادابی را نداشتیم. طبق قرارداد وظیفه داشتیم که تمرین کنیم. تا قبل از عید که مشکلی پیش نیامد و ان‌شاءالله از این به بعد هم برای همه خیر باشد.

او ادامه داد: واقعا سخت است و برگزاری بازی ها هم معلوم نیست. خیلی از کشورها هم با آن درگیر هستند و ما باید خودمان را با این شرایط وفق دهیم. البته ما دوست نداریم سر سوزنی به کسی آسیب برسد. ان‌شاءالله این بیماری هم تمام شود و مردم سلامت باشند. ما هم تمرین و بازی می‌کنیم که دل مردم شاد شود. امیدوارم با کمک همدیگر این ویروس را شکست بدهیم و به روزهای خوشمان برگردیم.

کیانی درباره احتمال لغو کلی مسابقات لیگ هم بیان کرد: چند تیم در بالای جدول هم برای قهرمانی و هم کسب سهمیه می‌جنگند. هنوز ۹ بازی هم باقی مانده است. اگر مثلا دو بازی باقی مانده بود دیگر جای بحثی نداشت اما الان ۹ بازی باقی مانده و این خودش ۲۷ امتیاز است. کل تیم‌ها برنامه ریزی کرده‌اند. امیدوارم فدراسیون و باشگاه ها تصمیمی بگیرند که هیچ تیمی لطمه نخورد. از نظر من منطقی نیست که لیگ با همین جدول تمام شود. در فوتبال خیلی اتفاقات ممکن است رخ دهد و امتیازاتی جا به جا شود. اگر لیگ با همین جدول به پایان برسد منصفانه نیست.

کاپیتان سپاهان با تبریک سال نو اظهار کرد: سال ۹۸، سال خیلی خیلی بدی برای مردم بود و امیدوارم که برود و دیگر برنگردد و سال ۹۹ سال خوبی برای مردم باشد. همچنین امیدوارم این ماجرای بیماری کرونا هم به پایان برسد و ما مردم هم سفرهای غیر ضروری نرویم و دست به دست هم بدهیم تا این بیماری را شکست بدهیم و در سال ۹۹ سال قبل را با خوشی جبران کنیم.

او همچنین در پایان گفت: از پزشکان و پرستاران تشکر می‌کنم که با تمام وجود در خدمت مردم هستند. آن‌ها زحمت زیادی برای ما می‌کشند و درست نیست مردم با رعایت نکردن نکات بهداشتی و سفر رفتن، جان همنوعان خود را به خطر بیاندازند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید