۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
کد خبر: 44753068

میلان ، یکی از شهرهای ایتالیا و پایتخت مد جهان می باشد و برند های معروفی همچون ورساچه ، دولچه اند گابانا ، میسونی ، مسکینو ، کانالی  ، لوکاستیکا ، پرادا و خیلی از برندهای معروف دیگر دنیا متعلق به این شهر می باشد .

پیشنهاد می‌شود اگر به میلان در ایتالیا سفر کردید حتماً چمدان بزرگی را با خود ببرید زیرا نمی توانید از لباس ها ، کیف کفش و لوازم  دیگری که منحصراً متعلق به میلان می باشد چشم‌پوشی کنید و البته بناهای تاریخی این شهر را هم ببینید .

با ما در این مطلب از سلام نو همراه باشید تا مراکز خرید میلان را به شما معرفی کنیم .

مرکز خرید اسکالا میلانو

در این مرکز خرید ۱۳۰ مغازه می باشد که در داخل شهر میلان است. مساحت آن ۳۰۰۰۰ متر است. ایونت های زیادی در این مرکز خرید برگزار می شود و می توانید از برنامه هایی همچون کنسرت ، نمایشگاه ، سرگرمی برای کودکان دیدن کنید و لذت ببرید .

بررا

در این منطقه بوتیک های کوچک و زیادی وجود دارد که می توانید گالری های هنری معروف را در آنجا دیدن کنید .

کوادریلادرو اور

این مرکز خرید دارای فروشگاه هایی از بهترین برندهای مد جهان می‌باشد ، حتی اگر قصد خرید کردن ندارید حتماً برای قدم زدن به آنجا بروید تا برندهایی همچون ورساچه ، آرمانی ، پرادا ، روبرتو‌ کاوالی را ببینید . دیدن مراکز خرید و برندهای ایتالیا می‌تواند به تنهایی لذت سفر در میلان را چند برابر کند .

گالری ویتوریو امانوئل دوم

این مرکز خرید قدیمی ترین مرکز خرید میلان می باشد. امروزه یکی از نشانه‌های شهر میلان محسوب می‌شود دارای ۴ طبقه است و در سال ۱۸۶۵ شروع به ساخت آن کرده‌اند و ۱۲ سال برای ساخت آن وقت گذاشتند.در این مرکز خرید می توانید جاذبه های گردشگری و معماری زیبای ایتالیا را نگاه کنید و انتظار خرید کردن در این منطقه را نداشته باشید ، البته برخی از لوکس ترین بوتیک های میلان را هم می‌توانید در آن جا پیدا کنید .

منطقه ناویلی

ناویلی یکی از کانال های بزرگ شهر میلان است در قسمت جنوب غربی کلیسای جامع میلان واقع شده است و به این منطقه گردشگران زیادی برای دیدن و خرید کردن می‌روند . ناویلی جزو مناطق معروف میلان است .

مرکز خرید متروپل

مرکز خرید متروپل بسیار لوکس و زیبا می باشد که در سال ۲۰۰۴ این مرکز خرید که در کنار کاخ -هتل مترو پل که در سال ۱۸۸۶ ساخته شده بود افتتاح گردید به محض ورود می توانید محو زیبایی این منطقه شوید .مرکز خرید متروپل دارای ۸۰ بوتیک می باشد و یکی از لوکس ترین مرکز خرید میلان محسوب می شود .

طولانی ترین خیابان مخصوص خرید در اروپا در شهر میلان

خیابان کورسو بوینس ایرس در شمال شرقی شهر میلان واقع شده است این خیابان به طول ۱۲ کیلومتر دارای مراکز خرید است و توانسته از ۳۵۰ فروشگاه از معروف ترین برندهای جهان را در خود جای دهد این منطقه به طولانی ترین خیابان در کل اروپا معروف می باشد و به نوع خود بی‌نظیر و زیبا است .

بهترین زمان برای خرید کردن از مراکز خرید میلان

ماه‌های جولای و ژانویه بهترین زمان برای سفر کردن به میلان می باشد زیرا حراجی های بسیار زیادی در این فصل وجود دارد و پر از تخفیف های واقعی می باشد و در این مدت فروشگاه ها هفت روز هفته باز هستند و می توانید در بهترین تخفیف ، مقرون به صرفه ترین کالا ها را خریداری کنید .

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید