افرادی که دارای پوستی خشک می باشند و یا به مرور پوست آن ها خشک شده است برای آرایش کردن خود با مشکل روبرو هستند. خانم ها در چنین شرایطی باید از روش های صحیح آرایش کردن استفاده کنند و نکات مناسب پوست خود را رعایت نمایند تا بتوانند نتیجه مطلوب را کسب کنند.

روش های صحیح آرایش کردن استفاده کنند و نکات مناسب پوست خود را رعایت نمایند تا بتوانند نتیجه مطلوب را کسب کنند.

کرم مرطوب کننده و کرم پودر

در بیشتر مواقع،خانم هایی که دارای پوست خشک می باشند با مشکل کرم پودر زدن روبرو‌ هستند زیرا این کرم‌پودرها به خوبی صورتشان را کاور نمی کند و حالت پوسته پوسته شدن بر روی آن ایجاد می کند.

در برخی از موارد هم پوست حالت ترک گونه پیدا می کند که باید در هنگام استفاده از مرطوب کننده دقت نمایند. وقتی در تمامی سطح پوست خود کرم مرطوب کننده نزنید رطوبت کافی به آن نمی رسانید.از اینرو برای استفاده از کرم پودر دچار مشکل می شوید.

خانم هایی که پوست خشکی دارند در مرحله اول آرایش خود باید از کرم مرطوب کننده در تمامی سطح پوست خود استفاده نمایند و حتما فوندانسیون مایع به کار ببرند زیرا سطح پوست را به خوبی کاور می کند و ماندگاری بیشتری نیز دارد و از طرفی به پوست آن ها حجم سنگینی نمی دهد.

پرایمر و رژگونه برای پوست های خشک

به خانم هایی که پوست خشک دارند توصیه می شود از رژگونه هایی استفاده نمایند که کرم رنگ هستند.

اگر این نوع از رژگونه در دسترس نیست پیشنهاد می شود که پیش از این که رژگونه بزنند از مقدار کمی پرایمر استفاده نمایند تا رطوبت و شادابی کافی به پوست ببخشند.

روش دیگر این است که پرایمر و رژگونه پودری را با یکدیگر ترکیب کرده و خمیر یا مواد حاصل از آن را بر روی قسمت گونه استفاده نمایند.

دلیل این که برای پوست های خشک توصیه به استفاده از پرایمر می شود این است که باعث می شود رژگونه به خوبی روی قسمت گونه نشسته و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید