در روزهای اخیر سوژه ای تیتر برخی از رسانه ها شده که حاکی از موضوع تکراری مرگ محمودرضا خاوری است. <br/>این موضوع که هنوز شایعه تلقی می شود و رسانه های تصویری رسمی به آن نپرداخته و حتی تایید یا رد نشده است <br/>سوژه ای تکراری می باشد که از سال گذشته نیز فراگیر شد و واکنش های متعددی را به دنبال داشت.

از واقعیت اختلاس تا شایعه قتل

محمودرضا خاوری جزء افرادی ست که نام او با اختلاس پیوند خورده است و اغلب مردم ایران با نام او آشنا هستند و پیگیر اخبار وی می باشند.

شایعه قتل محمودرضا خاوری از فضای مجازی آغاز شد و برخی از رسانه ها هم به آن پرداختند.

در خبرها نوشته شده بود که این اختلاس گر میلیاردی توسط تعدادی از افراد ناشناس در کشور کانادا به قتل رسیده و جسد او به وسیله پلیس این کشور در نزدیکی منزلش در سان کرست پیدا شده است.

در آذرماه سال گذشته، موضوع قتل محمودرضا خاوری در فضای مجازی منتشر شد که هم به قتل او و هم مکان شناسایی و کشف جسد او اشاره شده بود و سپس پلیس کشور کانادا این موضوع را تکذیب کرد.

در زمان انتشار این خبر، مصطفی ترک همدانی که وکیل پایه یک دادگستری می باشد در مصاحبه ای اعلام کرد که این شایعات ناشی از ترفند این افراد است.

او در این خصوص گفت: «انتشار خبر مرگ، شگرد بدهکاران و کلاهبرداران برای فرار از پیگرد قضایی است. »

این وکیل دادگستری در ادامه افزود که خود محمودرضا خاوری شایعه کرده که به قتل رسیده است.

زندگی محمودرضا خاوری

زندگی محمودرضا خاوری هنگامی که مرحوم هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور ایران بود، محمود رضا خاوری به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره بانک سپه به فعالیت پرداخت.

پس از آن که سید محمد خاتمی ریاست جمهوری ایران شد، خاوری به عنوان قائم مقام مدیر عامل بانک سپه و‌پس از آن در مقام رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک سپه انتخاب شد.

سرانجام در سال ۱۳۸۸ در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد بود که محمودرضا خاوری رئیس بانک ملی ایران شد و هنگام معارفه ی او، خاوری به عنوان یک فرد عالم، با تجربه، با تقوا و کارآمد معرفی شد.

محمود رضا خاوری علیرغم نداشتن مدرک دکتری در بسیاری از مکاتبات رسمی خود از عنوان دکتر استفاده نموده است

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید