۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
کد خبر: 44329984

بالاخره کرونا اصناف شهر اهواز را هم تعطیل کرد. بنا به گفته مقامات مسئول این شهر تمامی اصناف شهرستان اهواز به جز چهار صنف مستثنی از دو فروردین تعطیل خواهند بود.

به گزارش سلام نون معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت خوزستان گفت: تمامی اصناف شهرستان اهواز به جز چهار صنف مستثنی، بر اساس تصمیم شورای تامین این شهرستان از ۲ فروردین تا اطلاع ثانوی باید تعطیل شوند.

عبدالرحمان ناصریان بیان کرد: امروز در شورای تامین اهواز تصمیم گیری شد که برای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح شهر و بازار و به منظور مقابله با انتشار ویروس کرونا تمامی اصناف اهواز به جز چهار صنف نانوایی ها، میوه و تره بار، سوپر مارکت ها و عرضه کنندگان گوشت و مرغ تعطیل شوند و البته داروخانه ها نیز دایر هستند.

وی گفت: پیش از این در تمامی شهرستان های خوزستان این تصمیم گرفته شده است و اصناف غیرضروری تعطیل شدند.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت خوزستان ادامه داد: اصنافی که با این دستورالعمل مخالفت کنند توسط اماکن تعطیل خواهند شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان صمت خوزستان، وی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در استان به مردم در خصوص حضور در اماکن شلوغ و بازار هشدار داد و گفت: در بسیاری از شهرستان ها به دستور فرمانداران بازارها تعطیل شدند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید