باید دید امروز روز تاریخ سازی هند و ویتنام است یا بحرین و امارات موفق می‌شوند با صعود خود موقعیت خود را در آسیا حفظ کنند.

سلام نو-سرویس ورزشی: دور سوم مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا امروز با دو بازی همزمان امارات-تایلند و هند-بحرین از گروه نخست این رقابت آغاز می‌شود تا تکلیف صعود کنندگان به دور بعدی این رقابت‌ها به شکل قطعی روشن شود.

به گزارش سلام نو، در گروه نخست هر چهار تیم بحرین، امارات، تایلند و هند شانس صعود دارند، هر چند که شانس امارات بیشتر و شانس بحرین به مراتب کمتر است ولی دو بازی این گروه به گونه‌ای است که سرنوشت هر تیم دست خودش است.

در این میان به نظر می‌رسد تیم سوم این گروه نیز شانس این را دارد تا به عنوان یکی از تیم‌های سوم خوب مرحله گروهی به دور بعد صعود کند.

رویای هندی‌ها برای صعود به مرحله بعد زیاد دور از دسترس نیست چون آن‌ها با بحرینی بازی دارند که پیش از این با یک گل از تایلند شکست خورده بود، تایلندی که در دیدار نخست با 4 گل از هند شکست خورد.

هندی‌ها با تکیه بر مربی انگلیسی خود و ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه‌ای که در اختیار دارند می‌خواهند با شکست بحرین ثابت کنند که پیروزی در برابر تایلند اتفاقی نبوده.

اگر هند موفق شود از سدّ بحرین بگذرد برای نخستین بار می‌تواند به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا برسد، اتفاقی که به گفته سرمربی هند دست آوردی بزرگ برای فوتبال هند است.

کنستانتین با ستایش از بحرین آن‌ها را تیم بهتر بازی با امارت دانست و گفت: آن‌

ها در بازی با تایلند هم کمی بدشانس بودند و من امیدوار هستم در برابر ما هم بدشانس باشند.

در طرف مقابل هم سرمربی بحرین هیچ انتظاری به جز برد از بازیکنانش ندارد و می‌گوید: ما باید در برابر هند پیروز شویم و همه بازیکنان باید از بازی که برابر تایلند داشتند بهتر باشند.

تایلند متحول شده میزبان را حذف می‌کند؟

در دیگر بازی این گروه امارات میزبان به مصاف تایلندی می‌رود که پس از یک شکست ناباورانه در بازی نخست سرمربی خود را اخراج کرد و توانست با این شوک توانست با یک گل از سد بحرین بگذرد، بحرینی که در بازی نخست توانست امارات میزبان را متوقف کند.

رسانه های تایلندی با این عملکرد سیریساک که یک پیروزی ارزشمند برایشان کسب کرد را با اوله گونار سولسشری مقایسه می کنند که منچستر را پس از اخراج مورینیو متحول کرد و به شش پیروزی متوالی با این تیم رسید.

امارات هم اما دست خالی نیست و علاوه بر امتیاز میزبانی دیدار خود را برای هودارانش رایگان کرده تا با تمام توان به مصاف تایلندی برود که در فکر تاریخ سازی است.

آلبرتو زاکرونی، سرمربی نامدار تیم ملی فوتبال امارات در نشست خبری پیش از بازی برابر تایلند گفت: ما بدون توجه به دیگر بازی همزمان گروه A میان تیم‌های ملی هند و بحرین برای حفظ صدرنشینی و کسب پیروزی تلاش می‌کنیم. می‌خواهیم بهتر از ۲ بازی قبلی ظاهر شویم و ضمن اجتناب از بازی دفاعی به دنبال پیروزی هستیم.

سیریساکا یوتخاکتایی، سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند هم در این نشست خبری گفت: بازیکنان تایلند اعتماد  به نفس زیادی برای بازی برابر امارات و صعود تاریخی به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا دارند. در این بازی فقط از نظر روانی شاید به خاطر میزبان بودن امارات تحت‌فشار باشیم اما بازیکنان تایلند آماده هستند تا برای افتخارآفرینی با تمام توان به مصاف حریف بروند. می‌خواهم به شاگردانم برای این بازی حساس و تاریخ‌سازی روحیه بدهم.

حالا باید صبر کرد و دید امروز روز تاریخ سازی هند و ویتنام است یا بحرین و امارات موفق می‌توانند با صعود خود از این گروه دو پدیده این دور از رقابت‌ها را حذف کنند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید