هواپيماى بوئينگ٧٠٧ که امروز در صفادشت کرج سقوط کرد به یک منزل مسکونی خالی از سکنه برخورد کرده است.

سلام نو - سرویس اجتماعی: یک فروند هواپیمای بوئینگ٧٠٧ که گفته می شود هواپیمای باری قرقیزستانی بوده است در حوالی فرودگاه فتح کرج ساعت ۸:۳۰ صبح دچار سانحه شد.

به گزارش سلام نو، این هواپیما که از فرودگاه پیام کرج پرواز کرده بود در صفادشت تهران سقوط‌ کرده به یک منزل مسکونی خالی از سکنه برخورد کرده است. تنها مهندس پرواز این هواپیما زنده مانده است.گفته می شود این هواپیما حامل محموله گوشت از قرقیزستان به ایران بوده است. هرچند سخنگوی فرودگاه ماناس (قرقیزستان) این خبر را تکذیب کرده است. هواپیمای سقوط کرده متعلق به ما نیست

فرماندار فردیس در رابطه با مشخصات هواپیمای سقوط کرده اظهار کرده است بوئینگ ۷۰۷ یک هواپیمای جت تجاری باریک‌پیکر دوربرد با اندازه متوسط است که دارای چهار موتور جت است. روابط عمومی ارتش تایید کرده که هواپیمای سقوط کرده در اطراف کرج، متعلق به ارتش است.

بنا بر آنچه در رسانه ها منتشر شده خلبان به اشتباه قصد داشته در فرودگاه فتح کرج فرود بیاید اما زمان ورود به باند فرودگاه فتح، نتوانسته هواپیما را کنترل کند و از انتهای باند خارج شده است و به دیواره فرودگاه برخورد کرده است و پس از آن به شهرک مسکونی برخورد می‌کند.

کن نیوز مدعی شده است: چندی پیش بود که یک هواپیمای خطوط هوایی ایران بجای فرود در فرودگاه پیام اشتباهاً در فرودگاه فتح کرج اقدام به فرود کرده بود و اگر در آخرین لحظات متوجه اشتباه خود نمی شد، فاجعه رخ میداد. اکنون یک هواپیمای بوئینگ٧٠٧ نیز اشتباهاً در فرودگاه پیام فرود نیامد و در هنگام فرود اشتباه در فرودگاه فتح، از انتهای باند خارج شد و پس از برخورد به ساختمانها آتش گرفت.

مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور هم اظهار کرده است: ۱۶ نفر در هواپیما بوده اند. منزلی که هواپیما به آن برخورد کرده خالی از سکنه بوده است. یک پیکر بی جان در محل حادثه پیدا شده و احتمالا ۱۴ مصدوم یا فوتی دیگر نیز در این حادثه وجود دارد که در حال جست‌وجو هستیم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید