بنابر اعلام روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری «آوازی نو» خبر بیماری حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ صحت دارد.

به گزارش سلام نو، روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری «آوازی نو» با انتشار اطلاعیه خبر بیماری حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ طرف قرار داد با این مجموعه را تایید کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«پیرو انتشار خبر ابتلای هنرمند ارجمند جناب آقای حمید هیراد به بیماری سرطان و پیگیری هنردوستان عزیز و اهالی رسانه به اطلاع می رساند؛ متاسفانه این خبر صحت داشته و حدود ۲ سال است که این هنرمند با این بیماری مبارزه می کند و خوشبختانه حال ایشان در حال حاضر خوب بوده و به لطف خداوند متعال و زحمات کادر پزشکی بیماری تحت کنترل است و روند درمانی ادامه دارد.

موسسه فرهنگی هنری آوازی نو در دو سال گذشته تمام تلاش خود را کار بست تا ضمن پیگیری مراحل درمانی، خبر بیماری آقای هیراد علنی نشود تا مبادا خاطر علاقه مندان به موسیقی و مردم ایران آزرده شود، اما متاسفانه روز گذشته شاهد انتشار این خبر در فضای مجازی بودیم.

به هر روی همراهی و همدلی اهالی رسانه و هنردوستان گرانقدر تاثیر جدی در روند بهبودی کامل حمید هیراد عزیز خواهد داشت  همچنین از همه عزیزانی که با حمایت و لطف خود جویای حال این هنرمند بوده اند کمال تشکر را داریم.

در تلاش هستیم تا با همکاری اصحاب رسانه به زودی حمید هیراد عزیز شخصا در خصوص روند درمانی و مسائل مرتبط به بیماری اش توضیح های لازم را به علاقه مندان و مردم عزیز ارائه کند.»

/مهر

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید