مهدخت مولایی بازیگر 28 ساله سینما،تئاتر و تلویزیون متولد 1 اردیبهشت 1370 در شهر تهران است، وی فارغ التحصیل رشته بازیگری است و سابقه نقش آفرینی در فیلم هایی نظیر : «ویلایی ها»، «پدران»، «دوئت»، «دختر» و سریال «ترور خاموش» را در کارنامه هنری خود دارد.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر :  مهدخت مولایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی سلام نو در خصوص فعالیت‌های اخیرش در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول تمرین اجرای تئاتر هستم و چند کار فیلم نیز هم پیشنهاد شده است که در حال بررسی آن هستم.

وی در خصوص پذیرش نقشش در فیلم سینمایی «پدران» اظهار کرد : فیلم سینمایی  «پدران» به واسطه چالشی که برای نقش داشت برای من بسیار جذاب بود و تمایل داشتم در آن حضور داشته باشم، زیرا با توجه به اینکه در اینجا نقشم کوتاه بود، اما به دلیل جذابیت کاراکتر پریسا از حضور در این نقش بسیار خوشحال هستم.

بازیگر فیلم سینمایی «پدران» در خصوص این فیلم گفت : در فیلم سینمایی پدران هیچ نقطه اگزوتیک و فهم مشکلی وجود ندارد و این کار تعمدی و خودآگاهی کارگردان فیلم است، در این فیلم بیشتر سعی شده است که در داستان خط فیلم ساده ترسیم شود تا منطق روشن و قابل فهمی وجود داشته باشد.

بازیگر فیلم سینمایی «دختر» در خصوص ترجیح اش در بازیگری و تفاوت مدیوم سینما با تئاتر، تصریح کرد : در خصوص  ترجیح خود در بازیگری باید عنوان کنم که عمده فعالیت من در تئاتر است، اما راکوردها در تئاتر و سینما تفاوت دارد، تئاتر جای خطا ندارد و باید بی وقفه روی صحنه مشغول بازی باشیم، اما در سینما اینطور نیست و متفاوت‌ترین اتفاق سینما و تئاتر همین است.

وی در خصوص فیلمبرداری فیلم سینمایی پدران در شهر همدان اظهار کرد : به نظر بنده یکی از نکات قوت این فیلم انتخاب همدان به عنوان لوکیشن این فیلم سینمایی بود که در دیگر فیلم‌های جشنواره امسال نیز این موضوع دیده شده است، باید کمی از لوکیشن های تکراری فاصله بگیریم و دوربین هایمان را به خارج از شهر های دیده شده ببریم تا این تازگی را مخاطب نیز احساس کند.

بازیگر فیلم سینمایی «دوئت» در خصوص دورنمای خود از بازیگری اظهار کرد : از ابتدا سعی کردم در هر شرایطی از بازیگرانی که کنارم هستند یاد بگیرم و خیلی از بازیگرانی که باهم همبازی بودیم به من کمک کردند تا به این نقطه از بازیگری برسم، آنها در طول کار به بنده بسیار لطف ومحبت داشتند و با راهنمایی‌هایشان در خاطرم ماندند.

وی در خصوص فعالیت ها و برنامه های آینده خود در بازیگری اذعان کرد : فعلا صرفا به دنبال کسب تجربه هستم و دوست دارم با کاراکترهای مورد علاقه‌ام در نقش‌های متفاوت حاضر شوم.

مهدخت مولایی در پایان در خصوص ارزیابی خود از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خاطر نشان کرد : خوشحالم که در جشنواره سی‌وهشتم فیلم فجر بازیگران جوان را بیشتر از جشنواره های قبل در فیلم ها دیدیم و این نوید دهنده یک آینده خوب برای سینما نیز است و به نظر بنده در یک غالب کلی یک نسل جدید در حال ورود به سینما است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید