۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
کد خبر: 43780300

دکتر محمدرضا حسینی، معاون بهداد نیروی انتظامی گفت: سامانه ۱۶۵ صدای پزشک معاونت بهداد نیروی انتظامی ظرفیت خوبی برای ارائه خدمات مشاوره و آموزش به خانواده‌ها برای کرونا است.

معاون بهداد نیروی انتظامی از فعالیت شبانه‌روزی سامانه تلفنی با هدف پاسخگویی به سوالات و ابهامات کارکنان و خانواده‌ها با محوریت بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش سلام نو، دکتر محمدرضا حسینی در جلسه معاونت بهداد نیروی انتظامی، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر، تصریح کرد: همه نهادها به ویژه نهادهای بهداشتی درمانی با اطلاع‌رسانی دقیق درباره راه‌های انتقال و پیشگیری از این بیماری و همچنین خودداری از رفت و آمدهای غیر ضروری افراد به ویژه افراد مسن و دارای بیماری‌های زمینه‌ای تأکید دارند.

وی، سامانه ۱۶۵ صدای پزشک معاونت بهداد نیروی انتظامی را ظرفیت خوبی در ارائه خدمات مشاوره و آموزش به خانواده‌ها دانست و از فعالیت شبانه‌روزی این سامانه با هدف پاسخگویی به سوالات و ابهامات کارکنان و خانواده‌ها با محوریت بیماری کرونا خبر داد.

گفتنی است، خط امین ۸۲۱۶۵ و خط شهری ۶۳۹۸۲۱۶۵-۰۲۱ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات کارکنان پلیس و خانواده در زمینه بیماری کرونا است.

/خبرآنلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید