هم شهرخودرو و هم تراکتور بدون موقعیت گل به ما باختند، همانطور که ما در بازی رفت به آن‌ها باختیم. چطور آن زمان که تیم ما هم به تراکتور، هم به سپاهان و هم به شهرخودرو باخت، خبری از مهندسی لیگ نبود و آقایان فنی بازی را بردند، ما که بازی برگشت جبران کردیم، می‌گویند لیگ مهندسی شده است؟ به پرسپولیس ربطی ندارد شما نمی‌توانید گل‌گهر و پارس جنوبی را ببرید. پرسپولیس با شایستگی به صدر رسیده است و آن را هم تا آخر لیگ نگه خواهد داشت.

سلام نو - سرویس ورزشی: مدافع پرسپولیس می‌گوید استفاده از کلمه "مهندسی لیگ" توجیهی برای شکست تیم‌های مدعی از سوی این تیم‌ها است.

به گزارش سلام نو، این روزها که تیم‌های فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند، بسیاری از بازیکنان فوتبال کنار خانواده خود به سر می‌برند تا از مبتلا شدن به این ویروس در امان باشد. البته محمد نادری، مدافع چپ پرسپولیس این روزها در حرکتی خیرخواهانه مشغول کمک‌های مردمی است و در مناطق مختلف تهران، اقدام به تهیه و توزیع ماسک، دستکش و وسایل ضدعفونی‌کننده کرده است.

نادری در گفت‌وگو با سلام نو در این خصوص گفت: شرایط بدی برای مردم به وجود آمده است و ما همه از جنس هم هستیم. اگر امثال من که می‌توانند، کمک نکنند وضیعت کشور و مملکت خراب‌تر می‌شود. نباید دل به دولت و مسئولان خوش کنیم و تنها از آن‌ها می‌خواهم مردم را درک کنند. این مردم سرمایه کشور هستند و وضع خوبی ندارند.

وی ادامه داد: من دوست نداشتم درباره این مسئله صحبت کنم اما حرف زدن بهتر است زیرا حداقل چند نفر می‌توانند با حرف‌های من آگاه شوند و کمک کنند. مردم خواهشا سفر نروند، مراقب بهداشت خود باشند و بیماری را جدی بگیرند. وضع کار و کاسبی مردم خراب شده است و همه تحت فشار هستند. دولت باید مردم را کمک کند اما اول خودمان هستیم که باید دست یکدیگر را بگیریم. وریا غفوری راست می‌گوید؛ صاحب‌خانه‌ها، صاحب مغازه‌ها و سایرین هوای مستاجرهای خود را داشته باشند، بیش از نیمی از کاسبی‌ها خوابیده است و مردم به زودی در شرایط بد مالی قرار می‌گیرند.

وی درباره شرایط خودش و پرسپولیس گفت: تمرینات ما که تعطیل است اما چه کسی می‌گفت ما مخالف تعطیلی لیگ هستیم؟ مگر ما جان‌مان را از سر راه آورده‌ایم؟ مگر ما آدم نیستیم. من با ترس تمرین می‌کردم و بیشترین خطر را ما بازیکنان و کادر فنی حس می‌کنیم. این جوسازی رسانه‌ها و بعضی از تیم‌ها است که پرسپولیس دنبال ادامه لیگ است. آن‌ها حالا که قهرمانی ما مسجل شده است و شانس بالایی داریم، می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند اما فوتبال باید در فضای سالم رقابتی باشد.

من از کاپیتان تیم ملی یا مالک فلان باشگاه آسیایی توقع ندارم این حرف‌های خنده‌دار و نادرست را بزنند. هم شهرخودرو و هم تراکتور بدون موقعیت گل به ما باختند، همانطور که ما در بازی رفت به آن‌ها باختیم. چطور آن زمان که تیم ما هم به تراکتور، هم به سپاهان و هم به شهرخودرو باخت، خبری از مهندسی لیگ نبود و آقایان فنی بازی را بردند، ما که بازی برگشت جبران کردیم، می‌گویند لیگ مهندسی شده است؟ به پرسپولیس ربطی ندارد شما نمی‌توانید گل‌گهر و پارس جنوبی را ببرید. پرسپولیس با شایستگی به صدر رسیده است و آن را هم تا آخر لیگ نگه خواهد داشت.

وی درباره احتمالی لغو لیگ برتر گفت: ما تابع تصمیم فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و وزارت بهداشت هستیم. سلامتی بازیکنان، کادرفنی و مسئولان برگزاری از همه چیز مهمتر است. برای من اصلا مهم نیست که لیگ تعطیل شود و مسابقات لغو شود و جامی به ما ندهند، بهترین جام و جایزه ما سلامتی است. ما شانس بالایی برای قهرمانی داریم ولی باید بگویم که آن فدای سر بازیکنان و مربیان ۱۶ تیم لیگ برتری که همه آن‌ها خانواده دارند. این‌ها شعار نیست و همه می‌دانیم این ویروس چقدر خطرناک است، امیدوارم این بلا ختم به خیر شود‌.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید