این اتفاقات در تیم تبریزی در حالی رخ داده است که پیش از این زنوزی ادعا کرده بود که تمام توافقات بین این باشگاه و بازیکنان خارجی صورت گرفته است و هیچ خطری تراکتور را تهدید نمی‌کند، اتفاقی که بر عکس شد و حالا هم کوین کونستانت و هم آنتونی استوکس و لی اروین موفق شدند باشگاه تراکتور را محکوم کنند و اگر پول آن‌ها به موقع پرداخت نشود، تبریزی‌ها با جریمه سختی روبرو خواهند بود.

سلام نو - سرویس ورزشی: با شکست تراکتور در سومین پرونده بازیکنان خارجی فصل قبل خود، حالا باید بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار به استوکس، اروین و کونستانت بدهد.

به گزارش سلام نو، باشگاه تراکتور باز هم در پرونده لی اروین مقصر شناخته شد و باید ۱۰۰ هزار دلار به این بازیکن بدهد. اتفاقی که خیلی عجیب نیست و تمام بازیکنان خارجی فصل گذشته سرخ‌های آذربایجان به جز سوگیتا توانستند این باشگاه تبریزی را شکست دهند و علی رغم تمام بی‌انضباطی‌ها و بازی نکردن‌ها، مقداری پول از این تیم طلب کنند.

این اتفاقات در تیم تبریزی در حالی رخ داده است که پیش از این زنوزی ادعا کرده بود که تمام توافقات بین این باشگاه و بازیکنان خارجی صورت گرفته است و هیچ خطری تراکتور را تهدید نمی‌کند، اتفاقی که بر عکس شد و حالا هم کوین کونستانت و هم آنتونی استوکس و لی اروین موفق شدند باشگاه تراکتور را محکوم کنند و اگر پول آن‌ها به موقع پرداخت نشود، تبریزی‌ها با جریمه سختی روبرو خواهند بود.

۸۴۰ هزار دلار برای ۲ بار حضور در ایران!

بی‌شک پرونده کوین کونستانت، یکی از عجیب‌ترین پرونده‌های تاریخ فوتبال ایران است. بازیکن گینه‌ای سابق میلان توانست یک ماه پیش تراکتور را در پرونده مناشقه‌اش با این باشگاه شکست دهد و در حالی که حتی یک دقیقه‌ای هم برای این تیم به میدان نرفته بود، ۸۴۰ هزار دلار از تراکتوری‌ها طلبکار شود.

وقتی او برای امضای قرارداد به ایران آمد، خرید پر سر و صدایی برای تبریزی‌ها به حساب می‌آمد اما پس از ۲ جلسه تمرین، کادر پزشکی باشگاه تراکتور متوجه مصدومیت قدیمی این بازیکن شد و کونستانت برای درمان مصدومیتش از ایران رفت. پس از دوری چند ماهه از ایران، او دوباره برگشت و به ایفمارک رفت اما این مرکز پزشکی تاکید کرد که هافبک گینه‌ای مشکل قبلی دارد و نمی‌تواند برای تراکتور بازی کند. تراکتوری‌ها به دلیل همین مصدومیت‌ها با کونستانت خداحافظی کردند و قید او را زدند اما نمی‌دانستند قرار است برای ۲ بار حضور او در ایران ۸۴۰ هزار دلار جریمه شوند.

گاف قراردادی در پرونده‌ استوکس

زمانی که مهاجم سابق آرسنال و سلتیک به تبریز آمد، خیلی‌ها از او به عنوان یکی از بهترین خارجی‌های لیگ یاد می‌کردند ‌و این مهاجم هم به خوبی یاد داد هم در گلزنی یکی از بهترین‌ها است و هم در بی‌انضباطی. مرد ایرلندی پس از نیم‌فصل اول درخشان در تبریز و رسیدن به صدر جدول گلزن‌ها، ناگهان از ایران رفت و حتی به باشگاهش هم اطلاعی نداد. پس از تماس‌های مکرر با استوکس، او به سران این باشگاه اعلام کرد به دلیل مشکلات خانوادگی چند روزی را به او مرخصی دهند و تراکتور هم این موضوع را پذیرفت. پس از بازگشت که همراه با یک جشن تولد برای پسر استوکس در تمرینات تراکتور بود، او ۲ بازی و ۱۴ جلسه تمرین دیگر را تجربه کرد و دوباره از ایران رفت. گاف عجیب تراکتوری‌ها در قرارداد استوکس باعث شد این غیبت‌های ناگهانی مرخصی تلقی شود و او بتواند از این باشگاه طلبکار شود تا حالا تیم تبریزی اگر تا ۴۰ روز دیگر، ۴۰۰ هزار دلار به او پرداخت نکند، با خطر کسر امتیاز و بسته شدن ۲ پنجره نقل و انتقالات روبرو خواهد شد.

افسرده ۱۰۰ هزار دلاری

لی اروین دیگر بازیکن فصل قبل تراکتور بود که چند روز بعد از استوکس به جمع تبریزی‌ها پیوست تا خط حمله تراکتور، زهردارتر از قبل شود.البته مهاجم اسکاتلندی خیلی موفق نبود و به جز یک هت‌تریک در مقابل ذوب‌آهن، نتوانست خیلی خوب برای سرخ‌های آذربایجان گلزنی کند. او چند روز پس از غیبت اول استوکس، غیبش زد و در تماس با تبریزی‌‌ها، دلیل این غیبت را افسردگی نام برد. چانه‌زنی باشگاه باعث شد تا اروین هم برگردد و جلسات روان‌شناسی را پشت سر بگذارد اما او هم ماندنی نبود و دوباره از ایران رفت. در آن زمان باشگاه تراکتور خبر از توافق با این مهاجم اسکاتلندی داده بود اما حالا اروین موفق شده ۱۰۰ هزار دلار از این تیم تبریزی بکند و مجموع بدهی‌های این باشگاه به بازیکنان خارجی فصل قبل خود را به بیش از یک میلیون ۳۰۰هزار دلار افزایش دهد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید