در ابتدا بگویم که آقایان قرار نیست تمام اساسنامه را اصلاح کنند بلکه چند بندی است که مغایر با قوانین و نظر فیفا است و درست کردن این بندها بیشتر از یک ماه زمان نخواهد برد. این مسئله، فرضی بودن تاخیر عمدی در اصلاح اساسنامه را ثابت می‌کند ولی آیا میز ریاست، ارزش تعلیق این فوتبال را دارد؟ آقایان چه جوابی به مردم می‌خواهند بدهند؟ مگر چقدر به جیب آن‌ها اضافه می‌شود که این میز و صندلی را دو دستی چسبیده‌اند؟

سلام نو - سرویس ورزشی: با قطعی شدن به تاخیر افتادن انتخابات فدراسیون فوتبال تا اصلاح اساسنامه با نامه فیفا، حالا آقایان فرصت مناسبی برای رای خریدن و همسو کردن اعضای مجمع با خود دارند تا بتوانند ۵ نامزد دیگر ریاست را کنار بزنند و دوباره تیم خود را بر راس فوتبال ایران بنشانند.

بهرام رضاییان، مدیرعامل سابق پارس جنوبی جم در گفت‌گو با سلام نو در خصوص به تاخیر افتادن انتخابات قدراسیون فوتبال اظهار کرد: این نامه دیر یا زود بالاخره به دست اعضای فدراسیون می‌رسید و من حتی به این مشکوکم که این تاخیر و کوتاهی در اصلاح اساسنامه عمدی باشد؛ عمدی به دلیل این که حیدر بهاروند و تیمش بتوانند زمان بخرند و با جلب رضایت اکثریت مجمع، بتواند رییس فدراسیون شود. این کار هم غیر اخلاقی و هم غیر فنی است و ممکن است تبعات زیادی از جمله تعلیق فوتبال ایران را به همراه داشته باشد.

وی افزود: در ابتدا بگویم که آقایان قرار نیست تمام اساسنامه را اصلاح کنند بلکه چند بندی است که مغایر با قوانین و نظر فیفا است و درست کردن این بندها بیشتر از یک ماه زمان نخواهد برد. این مسئله، فرضی بودن تاخیر عمدی در اصلاح اساسنامه را ثابت می‌کند ولی آیا میز ریاست، ارزش تعلیق این فوتبال را دارد؟ آقایان چه جوابی به مردم می‌خواهند بدهند؟ مگر چقدر به جیب آن‌ها اضافه می‌شود که این میز و صندلی را دو دستی چسبیده‌اند؟

رضاییان درباره حضور داشتن وزیر ورزش و معاونش به عنوان ۲ نفر از اعضای مجمع و مخالفت فیفا با این موضوع گفت: فیفا از همان ابتدا گفته بود که مخالف دخالت سیاست در ورزش است. دولتی‌ها و به خصوص وزارت ورزش می‌گویند که پول این فوتبال را می‌دهند و باید تصمیم‌گیرنده آن باشند اما شما ببینید چه پولی در این فوتبال خرج می‌شود. نه امکاناتی، نه پیشرفتی و نه حتی ثباتی. هر روز بدهی تیم‌های ایرانی بیشتر می‌شود و آن‌ها مشکلات زیادی پیدا می‌کنند؛ مگر قرار نیست پول وزارت به این باشگاه‌ها کمک کند، پس چرا روز به روز بدتر می‌شوند؟ ان‌ها نمی‌توانند پیگیر پول خود باشند که به حساب کدام مدیر می‌رود، آن وقت می‌خواهند تصمیم‌گیرنده فوتبال باشند. من با نظر فیفا موافقم زیرا فوتبال پر از خرابی و ویرانه فعلی مملکت، ثمر دولتی بودن آن است.

او در پایان گفت: ۴ سال وقت برای اصلاح اساسنامه داشتند اما چرا دست روی دست گذاشتند و کاری نکردند. فوتبال بی سر و سامان ما به خاطر همین است. همین آقای بهاروند هم جزوی از تیم فدراسیون مهدی تاج بود. این‌ها فوتبال ایران را به نابودی می‌کشند و یک آب خنک می‌خورند. کاش از طریق رسانه‌ها و مردم فشاری به آن‌ها وارد شود تا اساسنامه را اصلاح و شرشان را از فوتبال کم کنند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید