تمیز کردن هود شما به هیچ وجه کار جالبی نیست، چه برسد به تمیز کردن فیلتر روغنی و پر ازگرد و غبار آن . اگربخواهید آن را با ظرافت تمیز کنید، به صبر و حوصله زیادی احتیاج دارید. تمیز کردن فیلتر با کمک نوشابه بسیار ساده تر می شود. نوشابه  گازدار فقط یک نوشیدنی خوشمزه نیست. این یک محصول معجزه آسا است. می توانید ازاین نوشیدنی کافئین دار برای تمیز کردن سینک، از بین بردن جرم و براق کردن جواهرات نیز استفاده کنید. نوشابه گازدار می تواند لکه های چرب را نیز از بین ببرند.

از نوشابه گازدار برای تمیز کردن فیلتر هود استفاده کنید

فیلتر را از هود جدا کرده و آن را درون یک سینی گود قرار دهید. نوشابه گازدار را روی فیلتر هود بریزید و مطمئن شوید که کاملاً در آن غوطه ور شده است. بگذارید 20 دقیقه در این حالت بماند. پس از آن، فیلتر را با یک قلم مو به سرعت تمیز کنید. به همین راحتی تمام آلودگی های فیلتر را پاک کنید. در آخر، فیلتر را با آب ولرم بشویید و به صورت عمودی قرار دهید تا آب آن کاملا رفته و خشک شود.

نوشابه گازدار

اکثر ما نوشابه گازدار را به عنوان یک نوشیدنی می شناسیم، اما این نوشیدنی خوشمزه  کاربردهای مفید دیگری نیز دارد. در واقع شما می توانید بسیاری از چیزهای مختلف را با این ماده تمیز کنید. به عنوان مثال می توانید از آن برای گچ گیری کتری، تمیز کردن توالت یا از بین بردن آدامس از روی موها استفاده کنید. ظاهراً این نوشیدنی محبوب آنقدر شیمیایی است که می تواند به عنوان پاک کننده سایر اشیاء را نیز تمیز کند. یک کاسه را از نوشابه  پر کنید و تکه مو را با آدامس در آن قرار دهید. چند دقیقه صبر کنید، خواهید دید که برداشتن آدامس چقدر آسان است.

شستن موها با نوشابه

شستن موها با نوشابه گازدار فواید خوبی دارد.  درستی این ادعا اثبات نشده است. اما اگر می خواهید موهای پر پشت و درخشانی داشته باشید، قطعاً این ترفند ارزش امتحان کردن را دارد. سطح اسیدی بالای کولا باعث بسته شدن و انقباض مقیاس موها می شود. این باعث می شود موهای شما بدرخشند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید