یکی از هواداران کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس در جریان دیدار دو تیم رئال و بارسلونا در الکلاسکو از رونالدو فیلمبرداری کرد و به این بازی بی توجه بود.

به گزارش سلام نو، دیدار حساس یوونتوس مقابل اینتر که قرار بود یکشنبه شب و همزمان با ال کلاسیکو برگزار شود، به علت شیوع ویروس کرونا در ایتالیا به تعویق افتاد و کریستیانو رونالدو نیز از این فرصت برای سفر به مادرید استفاده کرد. ستاره محبوب و بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید، دیدار این تیم مقابل بارسلونا را از نزدیک تماشا کرد و کهکشانی ها در مقابل چشمان او عملکرد درخشانی داشته و موفق شدند با دو گل بارسلونا را مغلوب کرده و به صدر جدول دست یابند.

اما یکی از هواداران رئال مادرید در حین برگزاری بازی، از تماشای آن دست کشیده و ترجیح داد از کریستیانو رونالدو، ستاره سابق تیمش فیلمبرداری کند. جالب اینجاست وقتی رونالدو از جایگاه ویژه استادیوم برنابئو متوجه این رفتار هوادار متعصبش شد، ضمن تشکر از او درخواست کرد ادامه بازی را تماشا کرده و حواسش به اتفاقات درون زمین باشد، نه کریستیانو رونالدو.

کریستیانو رونالدو یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ باشگاه رئال مادرید به شمار می آید و هنوز هم بسیاری از هواداران این تیم، فلورنتینو پرز را به دلیل صدور مجوز جدایی او در تابستان سال 2018 نبخشیده اند.

/ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید