نتایج تیم خوب بوده است اما کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال کاری با کرده‌‌اند که تمرکز تیم ما از بین رفته است. نمی‌خواهم بیشتر از این در این باره صحبت کنم اما امیدوارم با ما هم مانند پرسپولیس و استقلال رفتار شود. مگر تیم‌های شهرستانی چه گناهی کردند که تا اتفاق کوچکی می‌افتد، فلان تیم بازیکن تاثیرگذارش محروم می‌شود و یا آن یکی تیم در آستانه بازی با پرسپولیس ۲ بازیکنش ۴ ماه محروم می‌شوند.

سلام نو - سرویس ورزشی: سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور نسبت به رفتار و احکام کمیته انضباطی برای بازیکنانش اعتراض کرد.

به گزارش سلام نو، باشگاه تراکتور از معدود باشگله‌های لیگ برتری است که پس از اعلام تعطیلی موقت لیگ برتر پس از شیوع ویروس کرونا، هنوز تمرینات خود را تعطیل نکرده است و بازیکنان این تیم زیر نظر ساکت الهامی تمرینات خود را پشت سر می‌گذارند.

میرمعصوم سهرابی، سرپرست مدیرعاملی این باشگاه در گفت‌و‌گو با سلام نو درباره تعطیل نشدن تمرینات این تیم گفت: در ابتدا بگویم که امیدوارم هر کدام از خانواده‌های ایرانی که درگیر ویروس کرونا هستند، زودتر رهایی پیدا کنند و تمام ایرانی‌ها صحیح و سالم باشند. تمرینات دیروز ما به این علت برگزار شد که هنوز معلوم نبود لیگ تا چه تاریخی تعطیل است و دیروز عصر آقای سهیل مهدی با ما تماس گرفت و اعلام کرد این تعطیلی می‌تواند تا ۲ هفته ادامه پیدا کند. ما در این خصوص با کادر فنی جلسه‌ای برگزار کردیم و قرار است طبق نظر ان‌ها برنامه تمرینی جدید به بازیکنان داده شود که تعطیلی و استراحت بخشی از آن است‌.

وی در خصوص شرایط تیمش گفت: متاسفانه شکست تلخی مقابل پارس جنوبی داشتیم. داوری به هیچ وجه خوب نبود و اگر پنالتی ما را می‌گرفتند، دیگر پارس جنوبی نمی‌توانست به ما گل بزند. در جدول شرایط بدی نداریم و بعد از آمدن آقای الهامی، نتایج تیم خوب بوده است اما کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال کاری با کرده‌‌اند که تمرکز تیم ما از بین رفته است. نمی‌خواهم بیشتر از این در این باره صحبت کنم اما امیدوارم با ما هم مانند پرسپولیس و استقلال رفتار شود. مگر تیم‌های شهرستانی چه گناهی کردند که تا اتفاق کوچکی می‌افتد، فلان تیم بازیکن تاثیرگذارش محروم می‌شود و یا آن یکی تیم در آستانه بازی با پرسپولیس ۲ بازیکنش ۴ ماه محروم می‌شوند.

سرپرست باشگاه تراکتور در خصوص محرومیت شجاعی و دعوت احسان حاجی‌صفی به کمیته انضباطی گفت: واقعا نمی‌دانم دیگر چه بگویم. شجاعی را به خاطر یک اعتراض ساده، ۳ جلسه محروم کرده اند، بعد بازیکن فلان تیم پایتخت با داور برخورد فیزیکی می‌کند اما فقط یک جلسه تعلیقی برای آن در نظر گرفته می‌شود. این‌ها تبعیض است و احسان هم به همین موضوع اعتراض داشت اما متاسفانه در فوتبال آزادی بیان نداریم و لب به اعتراض باز کنیم، چند ماه محروم می‌شویم و پول هم باید بدهیم‌. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که امیدوارم کاری با حاجی‌صفی نداشته باشند زیرا اگر او هم محروم می‌شود، دست ما در پوست گردو می‌ماند. شما دیدید نبود شجاعی چه ضربه‌ای به تیم ما زد و امیدوارم بیشتر از این به تراکتور آسیب نزنند.

سهرابی در خصوص عملکرد ضعیف حمزاوی در خط حمله و احتمال خرید جانشین برای او گفت: فعلا که فصل نقل و انتقالات تمام شده است و نمی‌توان درباره خروجی و ورودی تیم صحبت کرد اما حمزاوی بازیکن خوبی است و کادر فنی پس از آنالیزهای زیاد، او را انتخاب کردند. به هر حال طبیعی است که زمان می‌برد خودش را با فوتبال ایران تطبیق دهد و با سایر بازیکنان هماهنگ شود. من معتقدم او عملکرد بدی نداشته و در آینده می‌تواند بهتر شود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید