۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
کد خبر: 43460874

او باید معمار تیمی باشد که نه حال خوبی دارد و نه شانس بالایی برای حضور در جمع ۳۲ تیم حاضر در قطر؛ فشارها روی او بالا است و هر روز به نحوی توسط تیم سابقش یعنی صنعت نفت آبادان تهدید می‌شود. البته سرمربی کروات جدید تیم ملی به خوبی نشان داده که این حواشی خللی در کارش ایجاد نمی‌کنند و او هدف بزرگی دارد. هدفی که شاید واسطه مطرح شدن نامش و محبوبیت حداکثری‌اش در یکی از غول‌های قاره کهن شود و انگیزه بالای او برای این کار باعث شده حتی او واهمه‌ای از کرونا نداشته باشد و با خیال راحت به کشورهای مختلف سفر کند.

سلام نو - سرویس ورزشی: سرمربی پرحاشیه و جدید تیم ملی بدون ترس و واهمه از ویروس جدید کرونا، وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهد و ضمن تماشای بازی‌های تیم‌های باشگاهی ایرانی، سفرهایی به کشورهای مختلف اروپایی داشته و از سطح امادگی لژیونرهای ایرانی مطلع شده است.

به گزارش سلام نو، بیماری خاص و مرموز و گاها کشنده کرونا جو کشور و به خصوص فوتبال را در بر گرفته است. جدیدترین قربانی این بیماری، لیگ نوزدهم بوده که حالا تعطیل شده است و بازیکنان و مربیان مختلف باشگاهی ایران اندر خم یک کوچه هستند و از برنامه فردای خود خبری ندارند؛ بعضی تیم‌ها مانند تراکتور تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و بعضی دیگر مانند پرسپولیس کار خود را موقتا تعطیل می‌کنند.

در این بین مردی هست که برنامه‌اش تغییری نکرده و به دور از جنجال خود، کارش را در فوتبال این مملکت درست انجام می‌دهد. سردار آزمون، آخرین لژیونری بود که با دراگان اسکوچیچ، سرمربی جدید تیم ملی دیدار کرد و او را از شرایط آمادگی بدنی‌اش آگاه ساخت. مربی کروات تیم ملی شاید بلند آوازه و مطرح نباشد اما در همین ماه‌های ابتدایی کارش روی نیمکت تیم ملی نشان داده که حداقل کارش را بلد است و تفاوتی مثل زمین تا آسمان با ویلموتس بلژیکی دارد.

سفر به بلژیک و دیدار کاوه رضایی، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی و علی قلیزاده نخستین سفر خارجی اسکوچیچ پس از مشاهده یک بازی داخلی در هفته نوزدهم بود. او در این مدت به کشورهای مختلفی از جمله روسیه، انگلیس، بلژیک و پرتغال رفته است تا ضمن صحبت با بازیکنان ایرانی خارج از کشور، از آمادگی بدنی آن‌ها خبر بگیرد. اسکوچیچ حوب می‌داند چه کار سختی برای بردن این تیم به جام جهانی دارد. تیمی که ستون‌های آن بعد از خداحافظی کی‌روش فرو ریخت و با ویلموتس تبدیل به خرابه‌ای تبدیل شد.

حالا او باید معمار تیمی باشد که نه حال خوبی دارد و نه شانس بالایی برای حضور در جمع ۳۲ تیم حاضر در قطر؛ فشارها روی او بالا است و هر روز به نحوی توسط تیم سابقش یعنی صنعت نفت آبادان تهدید می‌شود. البته سرمربی کروات جدید تیم ملی به خوبی نشان داده که این حواشی خللی در کارش ایجاد نمی‌کنند و او هدف بزرگی دارد. هدفی که شاید واسطه مطرح شدن نامش و محبوبیت حداکثری‌اش در یکی از غول‌های قاره کهن شود و انگیزه بالای او برای این کار باعث شده حتی او واهمه‌ای از کرونا نداشته باشد و با خیال راحت به کشورهای مختلف سفر کند.

با در خواست ایران و موافقت احتمالی فیفا، ۲ دیدار ایران با کامبوج و هنک کنگ لغو و به روز دیگری موکول خواهد شد که این موضوع می‌تواند برنامه‌های اسکوچیچ را نیز به هم بریزد. سال‌ها تجربه نشان داده که همیشه دعوای تیم ملی و باشگاه‌ها وجود داشته و حالا این تغییر برنامه باعث می‌شود دست به دست شدن بازیکن بین تیم ملی و تیم باشگاهی‌اش، چالش جدید اسکوچیچ باشد و باید دید سرمربی که انتخاب آن، انتقاد بسیاری از سرمربی‌های لیگ برتری را در پی داشت، چگونه می‌تواند با منتقدان خود کنار بیاید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید