مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در صحبت‌هایی عجیب از موضع مخالفت باشگاهش در خصوص تصمیم سازمان لیگ مبنی بر لغو موقت مسابقات لیگ برتر خبر داد.

سلام نو - سرویس ورزشی: حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص تعطیلی رقابت های لیگ برتر گفت: امروز و بعد از جلسه مهم ستاد ملی مقابله با کرونا که در وزارت ورزش برگزار شد مهرداد خلیلیان رئیس فدراسیون‌ پزشکی ورزشی گفت:"برگزاری مسابقات فوتبال بدون تماشاگر مشکلی خاصی به وجود نخواهد آورد اگر مثل تمام موارد زندگی روزمره در ورزش هم بهداشت را رعایت کنیم. اجتماع تماشاگران است که می‌تواند موجب شیوع بیماری شود"

حال نکته و سوال اینجاست که چرا و چگونه خلاف نظر ریاست فدراسیون پزشکی،ورزشی به عنوان عالی ترین مقام در موضوع پزشکی ورزشی تصمیم گیری می شود؟ این نکته مهمی است که نمی توان و نباید ان را نادیده گرفت.

برای ما و دوستداران میلیونی و همدل پرسپولیس در صورت تعطیلی ادامه دار رقابت های لیگ این سوال مطرح خواهد بود که اگر سپاهان و استقلال پس از سالیان و یا تراکتور برای اولین بار شانس قهرمانی در لیگ و نه پوکر قهرمانی را داشتند ایا لیگ چند هفته متوالی تعطیل می شد؟"

قدوسی در حالی این حرف‌ها را زده است که انگار هنوز با ویروس کرونا آشنایی پیدا نکرده است و خبری از تعداد مبتلایان و تلفات این بیماری جدید که در سطح جهان شیوع پیدا کرده است ندارد. موضع او و باشگاه پرسپولیس در مخالفت با تعطیلی لیگ همراه با ترس است زیرا آن‌ها خوب می‌دانند که اگر بازی‌های تیم‌های در هفته‌های بعدی لیگ برتر تعطیل شود، به احتمال زیاد کلیه لیگ نوزدهم تعطیل خواهد شد و پرسپولیس صدرنشین با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم که شانس اصلی قهرمانی است، به راحتی جام و مدالش را از دست خواهد داد.

اما سوال اصلی این است که یک جام و مدال به سلامتی بازیکنان، اعضای باشگاه، هواداران و مسولان برگزاری بازی‌ها می‌ارزد؟ آیا حتما باید یکی دو نفر از جامعه‌ی فوتبال بر اثر ویروس کرونا تلف شوند و تا قدوسی و باشگاه پرسپولیس متوجه شوند که این بیماری شوخی نیست و خیلی خطرناک‌تر از چیزی است که فکر می‌کنند.

پرسپولیس لیگ نوزدهم وضعیتی شبیه به لیورپول در لیگ برتر انگلیس دارد. هر ۲ تیم اگر ۵ بازی آینده خود را ببرند، قهرمان می‌شوند و سایه جام را در نزدیک خود حس می‌کنند اما هر ۲ از ویروس کرونا به یک شدت می‌ترسند. قرمزهای آنفیلد بعد از ۳۰ سال می‌خواهند این جام را کسب کنند و پرسپولیس هم می‌خواهد برای اولین بار در لیگ برتر رکورد بزند و چهار قهرمانی متوالی کسب کند. البته فرق ۲ تیم در تفکرات مدیران‌شان است؛ باشگاه لیورپول علی رغم تمام شایعات اعلام کرده حاضر است با هر تصمیمی که اتحادیه بگیرد موافقت کند زیرا جان هوادادان و بازیکنان برای این باشگاه انگلیسی در اولویت است. چیزی که باشگاه ایرانی با آن غریبه است و یک مدال و جام زرین بیشتر از جان برای‌شان اهمیت دارد. شاید پرسپولیسی‌ها و به خصوص حسین قدوسی باید توجیه شوند که اگر جان نداشته باشند، جام به دردشان نمی‌خورد و باید در کمال سلامت به افتخارات دست پیدا کنند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید