۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 43384951

منابعی در کویت اعلام کردند حالت فوق العاده بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا تا ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

به گزارش سلام نو، روزنامه کویتی القبس نوشت ؛ حالت فوق العاده بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا همچنان در کویت پا برجاست و منابعی از ادامه آن حتی تا ماه مبارک رمضان خبر می دهند.

به نوشته القبس برخی منابع آگاه دولتی تاکید کردند که برنامه بهداشتی فوق العاده دولت در مقابله با ویروس کرونا تا زمان از بین رفتن بیماری ادامه خواهد داشت و ممکن است در ماه مبارک رمضان نیز ادامه داشته باشد.

این منابع به بهبودی برخی از مبتلایان و هماهنگی ها با کارد پزشکی بین المللی و سازمان بهداشت جهانی و نیز انجام امور بهداشتی و فنی فراوان اشاره کردند و افزودند که اتمام حالت فوق العاده با انجام این اقدامات اعلام خواهد شد.

در همین راستا روند بازگرداندن شهروندان کویتی از کشورهای درگیر ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و روز گذشته یک فروند هواپیما ده ها شهروند کویتی را از رم به کشور بازگرداند و آن ها پس از معاینه در قرنطینه خانگی قرار گرفتند.

پیش تر نیز اداره کل هواپیمایی این کشور همه پروازها از کره جنوبی، تایلند، ایتالیا، ایران و عراق به کویت و بالعکس را لغو کرد.

همچنین وزارت بهداشت کویت  شنبه شب اتباع کشور خود را با ۶ فروند هواپیما از ایران و مالزی بازگرداند و تمام آن ها را در قرنطینه قرار داد.

دولت کویت چهارشنبه گذشته به مدت ۲ هفته مدارس این کشور را به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل کرد.

وزارت بهداشت کویت دیروز(یکشنبه) اعلام کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۴۶ نفر رسیده است.

/ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید