نبود شجاعی خط هافبک را فلج کرده بود و تراکتور آن بازی همیشگی را اجرا نمی‌کرد. من نمی‌دانم چرا او باید برای یک اعتراض معمولی 4 جلسه محروم شود. او کاپیتان تیم ملی است و سال‌ها برای این افتخار آفریده است. همه می‌دانند او یکی از بااخلاق‌ترین فوتبالیست‌های ایران است و کمیته انضباطی تصمیم سخت‌گیرانه‌ای را در خصوص او گرفت.

سلام نو - سرویس ورزشی: پیشکسوت تراکتور معتقد است نبود شجاعی در دیدار با پارس جنوبی یکی از دلایل اصلی باخت این تیم در این مسابقه بود.

به گزارش سلام نو، روز گذشته تیم فوتبال تراکتور در دیداری عجیب با یک گل مقابل پارس جنوبی جم شکست خورد تا ضمن رقم زدن اولین برد هومن افاضلی با جمی‌ها، فرصت نزدیک شدن به صدر و صعود به رده دوم را از دست دهد. این نخستین باخت ساکت الهامی با تراکتور بعد از دیدار با پرسپولیس بود و اختلاف این تیم را با صدرنشین لیگ برتر به 11 امتیاز رساند؛ اختلافی که می تواند دست سرخ‌های آذربایجان را از جام کوتاه کند و آن‌ها فقط  در راه تلاش برای کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا و کسب جام حذفی باشند.

کاظم محمودی، بازیکن و مربی سابق تیم فوتبال تراکتور در گفت‌وگو با سلام نو درباره عملکرد دیروز این تیم برابر پارس جنوبی جم گفت: بر عکس بازی های گذشته، عملکرد شاگردان الهامی راضی کننده نبود و آن‌ها نتوانستند فرصت‌های زهرداری را روی دروازه حریف ایجاد کنند. غیبت مسعود شجاعی کاملا مشهود بود و البته نباید از دفاع سرسخت و جانانه پارس جنوبی بگذریم که حتی خودشان هم فکر نمی‌کردند بتوانند 3 امتیاز را از تراکتور بگیرند و دنبال یک امتیاز بودند. تراکتور الکی این 3 امتیاز را از دست داد و یکی از دلایل اصلی آن نداشتن مهاجم نوک شش دانگ است. ساسان انصاری و اوکاچاوی در مقایسه با دیگر مهاجمان نوک لیگ برتر مثل دیاباته، علیپور و آل کثیر نمی توانند خیلی خوب گل بزنند و بیشتر از گلزنی، مشغول کار تیمی هستند.

وی ادامه داد: نتیجه گرفتن تراکتور در این فصل مدیون درخشش کاپیتان‌های این تیم یعنی دژاگه، حاجی صفی و شجاعی است. در بازی دیروز دیدیم که نبود شجاعی خط هافبک را فلج کرده بود و تراکتور آن بازی همیشگی را اجرا نمی‌کرد. من نمی‌دانم چرا او باید برای یک اعتراض معمولی 4 جلسه محروم شود. او کاپیتان تیم ملی است و سال‌ها برای این افتخار آفریده است. همه می‌دانند او یکی از بااخلاق‌ترین فوتبالیست‌های ایران است و کمیته انضباطی تصمیم سخت‌گیرانه‌ای را در خصوص او گرفت.

محمودی درباره مصاحبه حاجی صفی مبنی بر مهندسی نتایج لیگ برتر گفت: من این حرف را قبول ندارم و بازیکنان هم نباید چنین تفکراتی داشته باشند.هر تیمی تلاشش را در زمین می‌کند و نتیجه‌اش را می‌گیرد. شاید اشتباهات داوری در بسیاری از بازی های لیگ ایران وجود داشته باشد اما این مختص همه تیم‌ها است و نباید بگوییم که این اشتباهات برای قهرمانی یک تیم خاص است. من هم استقلالی هستم و هم تراکتوری دو آتشه اما باید قبول کنیم پرسپولیس در این چند سال، یکی از بهترین تیم های ایران بوده است و بازیکنان این تیم سال‌ها است که در کنار هم بازی می‌کنند و به درک خاصی از هم رسیده‌اند. آن‌ها مربی خوبی چون گل‌محمدی دارند که در تیم‌های مختلف جواب داده و به همین دلیل نمی توانیم کیفیت فنی این تیم را زیر سوال ببریم.

پیشکسوت تراکتور در پایان گفت: حالا بازیکنان تراکتور باید هم حواسشان به سهمیه باشد و هم تمرکزشان روی جام حذفی باشد زیرا دست یافتن به این جام اکنون، ساده تر از لیگ برتر است و تراکتور هم پتانسیل قهرمانی در این جام را دارد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید