باید قبول کنیم دست مجیدی خالی است و با این بازیکنان نمی‌توان 3 جام گرفت. برای استقلال یک جام حذفی هم کافی است زیرا فکر می کنم قهرمانی لیگ برتر هم با این باخت از دست رفت. به امثال رضاوند و تبریزی نمی‌توان اتکا کرد و کاش استقلال عملکرد بهتری در نقل و انتقالات داشت.

سلام نو - سرویس ورزشی: پیکشسوت استقلال معتقد است این تیم در دیدار با گل‌گهر به بی‌دقتی و قدرندانستن مهاجمان خودش باخت.

به گزارش سلام نو، استقلال در روزی که تیم برتر زمین بود با نتیجه یک بر صفر مقابل میزبان خود گل گهر سیرجان با یک گل شکست خورد تا از رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیس در راه قهرمانی عقب بیوفتد و کار سختی برای اول شدن در لیگ نوزدهم داشته باشد. آبی ها در این دیدار موقعیت‌های زیادی را از دست دادند تا اجازه پیروزی ر به حریف قعرنشین خود دهند و باعث از دست رفتن این 3 امتیاز حساس شوند.

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقللال در گفت‌وگو با سلام نو درباره دیدار روز گذشته این تیم برابرگل‌گهر گفت: استقلال واقعا خوب بازی کرد و مستحق گرفتن 3 امتیاز بود. فکر کنم شاهد یکی از بهترین بازی های استقلال از لحاظ موقعیت‌سازی بودیم و اگر بازیکنانی مثل مطهری، قائدی و ریگی قدر فرصت‌هایشان را می دانستند، شاگردان مجیدی می توانستند با 4 گل حریف را شکست دهند. استقلال از لحاظ کار تاکتیکی عالی بود و برنامه‌های متفاوت و مختلفی برای حمله داشت اما قدر آن‌ها را ندانست. این گل گهر نبود که استقلال را برد بلکه استقلال به بازیکنان خودش باخت. اگر آن‌ها یکی از توپ‌هایشان را در همان نیمه اول گل می‌کردند، کار به گلزنی گل‌گهری ها نمی رسید.

او در خصوص خط دفاع استقلال گفت: خط دفاع تیم هنوز مشکل دارد. چشمی رهبر خوبی برای خط دفاعی نیست و باید بیشتر حواسش را جمع کند. او پتانسیل این کار را دارد اما تمرکزش در بازی نیست. استقلال مدافعان زیادی دارد اما هر کدام یک ایرادی دارند. چشمی حواسش به بازی نیست و بودوروف هنوز جا نیافتاده است، یزدانی و غلامی مصدوم هستند و دانشگر هم بیشتر میل به هجوم دارد تا کارهای دفاعی.

فریبا در خصوص نیمکت‌نشینان استقلال گفت: باید قبول کنیم دست مجیدی خالی است و با این بازیکنان نمی‌توان 3 جام گرفت. برای استقلال یک جام حذفی هم کافی است زیرا فکر می کنم قهرمانی لیگ برتر هم با این باخت از دست رفت. به امثال رضاوند و تبریزی نمی‌توان اتکا کرد و کاش استقلال عملکرد بهتری در نقل و انتقالات داشت.

وی در پایان درباره شانس قهرمانی استقلال در 3 جام مختلف گفت: فاصله با پرسپولیس زیاد شده است و استقلال حتی اگر فولاد را هم ببرد، باز به پرسپولیس نمی رسد. حالا باید تمام تمرکز تیم روی آسیا و جام حذفی باشد. استقلال تیمی است که هم می تواند سپاهان و هم می تواند پرسپولیس را در جام حذفی شکست دهد و تنها باید شانس بیاورد که بیشتر از این مصدوم ندهد. جای دیاباته واقعا خالی است زیرا اگر او حضور داشت، تیم اینگونه به مشکل نمی خورد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید