علی ربیعی سخنگوی دولت اعلام کرد: در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که با حضور جهانگیری برگزار شد تصویب شده است اعمال محدودیت در ورودی ها و خروجی‌های استان‌های درگیر و ضدعفونی گسترده آنها در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش سلام نو، علی ربیعی سخنگوی دولت در توئیتر خود نوشت: «امروز از اول صبح ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور دکتر جهانگیری تشکیل شد. خوشبختانه گزارش‌ها حاکی از افزایش حداکثری هماهنگی ها و تسلط بر شرایط است و می‌توان امیدوار بود با همکاری مردم بتوانیم این شرایط را پشت‌سر بگذاریم».

وی ادامه داد: «در خصوص وضعیت مدارس کشور، تامین هرچه سریعتر اقلام بهداشتی، وضعیت ساعات کاری از جمله افراد با بیماری‌های پر خطر، اعمال محدودیت در ورودی ها و خروجی های استان‌های درگیر و نیز رفت و آمدهای غیر ضروری و ضدعفونی گسترده این استان‌ها و اماکن خاص تصمیمات خوبی اتخاذ شد».

‌دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور با هشتگ «کرونا را شکست می‌دهیم» در بخش پایانی توئیت خود تاکید کرد: روندشناسی‌ها نشان می دهد در یکی دو هفته آتی شرایطی خواهیم داشت که نیازبه همکاری و همیاری مردم در عمل به توصیه‌های مسئولین امر بسیار ضروری و موثر خواهد بود. فضای آرام، رفتار هوشمندانه و بهره‌گیری از اطلاعات صحیح مهمترین عامل درگذار از این بحران خواهد بود.

/ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید