ابتدا سرمربی‌مان را گرفتند و حالا به فکر تضعیف تیم ما افتاده‌اند. قرارداد ما با سرلک و جعفری قانونی بود و اگر فسخ آن‌ها با نساجی مشکل داشت، چرا سازمان لیگ کارت آی تی سی صادر کرد. دوست ندارم درباره خیلی چیزها صحبت کنم اما فقط این را می‌گویم که این جام آوردن‌ها ارزشی ندارد؛ با تضعیف کردن تیم‌های دیگر و ایجاد حاشیه برای رقیبان از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان.

سلام نو - سرویس ورزشی: این روزها حواشی مختلفی برای باشگاه شهرخودرو در خصوص محرومیت این تیم از پنجره نقل و انتقالات و محکومیت ۲ بازیکن این تیم ایجاد شده است. این تصمیم کمیته انضباطی اعتراض فراوانی را از سوی اعضای باشگاه مشهدی و به خصوص مالک این تیم داشت و فرهاد حمیداوی معتقد است دست‌های پشت پرده باعث چنین رایی آن هم در آستانه بازی با پرسپولیس شده‌اند.

فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو درباره این موضوع به خبرنگار سلام نو گفت: همه می‌دانند که چه اتفاقی و آن هم در چه زمانی افتاده است. در آستانه دیدار با پرسپولیس ۲ بازیکن اصلی ما را محروم کرده‌ و تمرکز تیم را از بین برده‌اند. مگر پرسپولیس فقط نماینده ایران است؟ ما هم آبروی ایران هستیم اما از ما حمایت نمی‌شود. ابتدا سرمربی‌مان را گرفتند و حالا به فکر تضعیف تیم ما افتاده‌اند. قرارداد ما با سرلک و جعفری قانونی بود و اگر فسخ آن‌ها با نساجی مشکل داشت، چرا سازمان لیگ کارت آی تی سی صادر کرد. دوست ندارم درباره خیلی چیزها صحبت کنم اما فقط این را می‌گویم که این جام آوردن‌ها ارزشی ندارد؛ با تضعیف کردن تیم‌های دیگر و ایجاد حاشیه برای رقیبان از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان.

وی ادامه داد: من از یحیی گل‌محمدی بسیار ناراحتم. او هم رفیق نیمه‌راه بود و هم از پشت به ما خنجر زد. من می‌دانم و فکر می‌کنم عامل اصلی این داستان‌ها سرمربی پرسپولیس است زیرا او از شرایط این ۲ بازیکن خبر داشت. ما حتی با باشگاه نساجی در این خصوص توافق کرده بودیم و آن‌ها قرار بود شکایت خود را پیگیری نکنند. سوال اصلی اینجا است که چرا فقط زورشان به تیم‌های شهرستانی می‌رسد؟ چرا استقلال و پرسپولیس را با وجود این همه شکایت و بدهی محروم نمی‌کنند و اگر هم مشکلی پیش بیاید، آقایان فدراسیون و وزارت ورزش به جای مدیران ۲ باشگاه برای حل آن مشکل پیش قدم می‌شوند.

حمیداوی ادامه داد: هفته پیش و با وجود خستگی ناشی از لیگ قهرمانان، تا سوت آخر بازی مقابل تیم نفت خوب مسجدسلیمان تلاش کردیم و به بازی برگشتیم. زورشان در داخل زمین به ما نمی‌رسد و با راه‌های غیرفوتبالی دنبال شکست دادن شهرخودرو هستند. من این موضوع را تا آخر پیگیری می‌کنم و این بار از حق تیمم کوتاه نمی‌آیم.

مالک شهرخودرو در خصوص برگزاری بازی‌های این هفته لیگ برتر با وجود شیوع ویروس کرونا گفت: همه تیم‌ها به جز پرسپولیس مخالف برگزاری مسابقات بودند. مگر بازیکنان، مسئولان برگزاری و یا حتی خبرنگاران و رسانه‌ها آدم نیستند! رنگ ورزشکاران سایر ورزش‌ها از فوتبالی‌ها رنگین‌تر است. آقایان نمی‌توانند، برنامه‌ریزی درست داشته باسند و از بازی‌های معوقه می‌ترسند، با جان فدتبالی‌ها بازی می‌کنند. این کار درست نبود و وزارت ورزش و وزارت بهداشت باید با برگزاری این هفته لیگ مخالفت می‌کردند. ما نمی‌خواستیم بازی کنیم اما ترسیدیم بلایی که سر سپاهان آمد، سر ما هم بیاید. مجبوربم به این خواسته تن دهیم و کاری هم نمی‌توانیم بکنیم. من تنها برای تیمم آرزوی موفقیت می‌کنم و تلاش خود را در درون زمین برای برد پرسپولیس خواهیم کرد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید