مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: بخشی از مطالبات شهرخودرو تا آخر هفته و بخش دیگر اسفندماه پرداخت می‌شود. همچنین آقای حمیداوی قبول کرد پرسپولیس در هر شرایطی که می‌تواند پول باقیمانده را در چند قسط دیگر پرداخت کند.

بدهی پرسپولیس به شهرخودرو به زودی پرداخت می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده مربوط به مبلغ رضایتنامه یحیی گل محمدی که زمستان سه فصل پیش باید به شهر خودرو پرداخت می‌شد اما این اتفاق نیفتاد تا پرسپولیس با حکم کمیته انضباطی و سپس استیناف محکوم شود گفت: هفته گذشته جلسه خوبی بین آقایان درویش و حمیداوی برگزار شد.

وی ادامه داد: این پرونده دو سه سالی بود که پرسپولیس درگیرش شده بود. در همین جلسه مشخص شد بخشی از مطالبات شهرخودرو تا آخر هفته و بخش دیگر اسفندماه پرداخت شود. همچنین آقای حمیداوی قبول کرد پرسپولیس در هر شرایطی که می‌تواند پول باقیمانده را در چند قسط دیگر پرداخت کند. توافق نامه‌ای هم در همین زمینه نوشته شد که حالا اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: بخش اول مطالبات شهر خودرو در یکی دو روز آینده پرداخت می‌شود و مشکل خاصی وجود ندارد و نگرانی نداریم.

لشگری درباره میزان دقیق پرداختی به باشگاه شهرخودرو بابت دریافت رضایت از این باشگاه افزود: مبلغ پرداختی به شهر خودرو شامل چند بخش می‌شود که رقم نهایی طبق اعلام کمیته استیناف فدراسیون فوتبال هفت میلیارد و هشتصد میلیون تومان است. البته اصل مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است اما با توجه به جریمه دیرکرد ۱۰ میلیون تومانی برای هر روز باید ۱۶ میلیارد تومان بدهیم اما در نهایت آنچه توافق کردیم همان ۹ میلیارد تومان است که حالا می‌خواهیم باز هم روی این رقم صحبت می‌کنیم.

رأی نهایی که کمیته استیناف اعلام کرده است مربوط به فصل گذشته بود و به همان میزان هم جریمه دیگری باید پراخت می‌کردیم که روی مبلغ ۹ میلیارد تومان فعلا توافق داشتیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید