هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی امروز با ۵ دیدار برگزار می‌شود که در مهمترین دیدار، پرسپولیس میزبان شهرخودرو است.

سلام نو - سرویس ورزشی: قطار لیگ نوزدهم با برگزاری ۵ دیدار وارد ایستگاه بیست و یکم خود خواهد شد.

به گزارش سلام نو، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی امروز با ۵ دیدار برگزار می‌شود که در مهمترین دیدار، پرسپولیس میزبان شهرخودرو است.

ماشین‌سازی - نساجی، ساعت ۱۵:۰۰، ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی

دو تیم بحران‌زده نساجی و ماشین‌سازی در حالی از ساعت ۱۵ به مصاف هم می‌روند که تیم مهمان به برگزاری این دیدار به دلیل شیوع ویروس کرونا اعتراض داشت. این نخستین دیدار مازنی‌ها با سرمربی جدید خود یعنی محمود فکری است. آن‌ها در ۵ دیدار آخر خود، ۳ باخت، یک تساوی و یک برد کسب کرده‌اند و با ۲۰ امتیاز در رده یازدهم هستند. در سوی دیگر میدان، تبریزی‌ها در ۵ بازی آخر خود رنگ برد را ندیده‌ و ۳ شکست را تجربه کرده‌اند. این تیم با ۲۴ امتیاز در رده نهم است و این دیدار اولتیماتومی برای احد شیخ لاری محسوب می‌شود.

گل‌گهر سیرجان - استقلال، ساعت ۱۶:۰۰، استادیوم امام علی(ع)

روز گذشته فرهاد مجیدی اعلام کرده بود به علت ویروس کرونا حاضر نیست بازیکنانش را در این دیدار به میدان بفرستد اما فشارهای خارجی، استقلالی‌ها را به کرمان فرستاد تا مهمان تیم رده چهاردهم جدول باشند. گل‌گهر با مجید جلالی نتایج خوبی گرفته و تنها یک شکست را در ۴ بازی آخرش تجربه کرده است. ستاره این روزهای تیم کرمانی، یونس شاکری مهاجم نیم‌فصل نخست شهرخودرو است.

در سوی دیگر میدان، استقلال با آمادگی فرشید اسماعیلی و مهدی قائدی به مصاف میزبانش می‌رود. آن‌‌ها نیز در ۵ بازی آخر خود در لیگ برتر شکستی نداشته‌اند و توانستند به رده سوم صعود کنند. بازی کردن عارف غلامی و سیاوش یزدانی در هاله‌ای از ابهام است و دیاباته، اصلی‌ترین غایب استقلال است.

فولاد خوزستان - شاهین شهرداری بوشهر، ساعت ۱۶:۰۰ ورزشگاه شهدای فولاد

این دیدار هم در حاشیه ویروس جدید کرونا برگزار خواهد شد زیرا که جواد نکونام سرمربی فولاد به برگزاری این دیدار اعتراض زیادی کرده بود و خواستار لغو آن شده بود. فولاد رده ششمی در حالی میزبان شاهین این روزها آماده میشو کریستیچوویچ است که در ۲ بازی اخر خود برنده بود و اگر می‌خواهد به سومین پیروز پیاپی خود برسد، باید نوار شکست‌ناپذیری شاهین در ۴ بازی اخیرش را قطع کند.تیم بوشهری هفته گذشته توانست بعد از ۲۰ هفته از رده اخر جدول جدا شود و شانس این را دارد تا با پیروزی در داربی جنوبی‌ها، از منطقه سقوط فاصله بگیرد.

ذوب‌آهن - سپاهان، ساعت ۱۶:۱۵، ورزشگاه فولادشهر

داربی اصفهان در حالی امروز به میزبانی سفید و سبزپوشان برگزار می‌شود که دو تیم هفته گذشته حواشی خاصی را مقابل سرخابی‌های پایتخت داشتند. تیم میزبان با گل آفساید محمد دانشگر مغلوب استقلال شد تا سومین باخت متوالی خارج از خانه خود را تجربه کند و به رده دهم جدول سقوط کند.

سپاهانی‌ها نیز در مهمترین دیدار هفته بیستم مقابل پرسپولیس به زمین نیامدند تا جنجال جدیدی را در فوتبال ایران به پا کنند. البته تیم اصفهانی، پرسپولیس را مقصر این جنجال می‌داند و معتقد است شاگردان گل‌محمدی در ترک ورزشگاه زود عجله کردند و علی رغم تاخیر آن‌ها، بازی می‌توانست برگزار شود. این تاخیر و حاضر نشدن در زمین می‌تواند برای سپاهان دردسرساز شود زیرا آن‌ها با در نظر نگرفتن نتیجه دیدار با پرسپولیس، به رده چهارم سقوط کردند.

پرسپولیس - شهرخودرو، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه آزادی

دیداری سراسر حاشیه که اخبار آن در طول هفته، بیشتر توجهات را به خود جلب کرده است. از محرومیت باشگاه شهرخودرو و ۲ بازیکن این تیم در آستانه این دیدار گرفته که مدیران باشگاه مشهدی معتقدند دست‌های پشت پرده یحیی گل‌محمدی عامل آن بوده‌اند، تا تبدیل شدن پرسپولیس به تنها تیمی که به برگزاری بازی با وجود شیوع ویروس کرونا اعتراض نکرده است‌.صدرنشین جدول رده‌بندی در این دیدار هم استوکس را به علت بی‌انضباطی در اختیار نخواهد داشت و به احتمال زیاد، باز هم رادوشوویچ درون قفسه توری پرسپولیس قرار خواهد گرفت. در سوی دیگر میدان شهرخودرو میلاد سرلک و حسن جعفری را در اختیار ندارد و با توجه به نتایج سینوسی در ۵ بازی اخیر یعنی ۳ باخت و ۲ برد، کار سختی برابر یکی از تیم‌های آماده لیگ نوزدهم دارد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید