مدیران شهرخودرو انگشت اتهام را به سمت او دراز کنند و معتقدند گل‌محمدی با اطلاع از این موضوع کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال را تحت فشار گذاشته تا رای را پیش از دیدار تیمش برابر شهرخودرو در روز پنج‌شنبه صادر کنند‌. ادعایی که البته به احتمال زیاد از سوی سرمربی پرسپولیس رد شود اما نمی‌توان اطلا او از این موضوع و زمان صدور این حکم را به هم بی‌ربط دانست.

سلام نو - سرویس ورزشی: میلاد سرلک و حسن جعفری در حکمی عجیب و در آستانه دیدار با پرسپولیس محروم شدند تا باشگاه شهرخودرو از این موضوع شاکی و انگشت اتهام خود را به سوی سرمربی پرسپولیس دراز کند.

به گزارش سلام نو، کمیته انضباطی در حکمی باشگاه شهرخودرو را از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرد و دو بازیکن این تیم یعنی میلاد سرلک و حسن جعفری را به جریمه‌ای سنگین و ۴ ماه محرومیت محکوم کرد. حکمی که باعث شکایت باشگاه شهرخودرو شد و آن‌ها از کمیته استیناف درخواست کردند که درباره این رای تجدید نظر کند.

نکته اصلی در خصوص این پرونده، عمل غیرقانونی سرلک و جعفری در فسخ یک طرفه قراردادشان با تیم فوتبال نساجی قائمشهر است، اتفاقی که پس از شکایت نساجی به کمیته انضباطی، باشگاه شهرخودرو متوجه آن شد اما سعی کرد در مذاکره‌ای پنهانی با مدیران باشگاه مازندرانی، این قضیه را حل کند. مذاکره‌ای که موثر بود و مدیران نساجی به مشهدی‌ها قول دادند این موضوع را در کمیته انضباطی پیگیری نکنند.

در این بین چند باشگاه از جمله شاهین شهرداری بوشهر نیز شکایاتی را به کمیته انضباطی در خصوص استفاده غیرقانونی تیم فوتبال شهرخودرو از این ۲ بازیکن ارسال کرد اما فردای آن روز حمیداوی در مصاحبه‌ای این موضوع را رد کرد. حمیداوی در این خصوص گفت: وقتی که فدراسیون فوتبال کارت بازی بازیکنی را صادر می‌کند و ما هم کلیه مراحلی را که فدراسیون در قرارداد‌ها اهمیت می‌دهد را لحاظ می‌کنیم، مشکلی وجود نخواهد داشت. ما برای این ۲ بازیکن استعلام گرفتیم و بعد از استعلام اقدام به عقد قرارداد با سرلک و جعفری کردیم پس هیچ مشکلی وجود ندارد.

البته حمیداوی این سخنان را در حالی مطرح کرده بود که هم می‌دانست بازیکنان تیمش کار خلافی انجام داده‌اند و هم دلخوش به توافق با نساجی بود. تنها مهره دیده نشده این بازی یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق شهرخودرو و فعلی پرسپولیس است. کسی که باعث شده تا مدیران شهرخودرو انگشت اتهام را به سمت او دراز کنند و معتقدند گل‌محمدی با اطلاع از این موضوع کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال را تحت فشار گذاشته تا رای را پیش از دیدار تیمش برابر شهرخودرو در روز پنج‌شنبه صادر کنند‌. ادعایی که البته به احتمال زیاد از سوی سرمربی پرسپولیس رد شود اما نمی‌توان اطلاع او از این موضوع و زمان صدور این حکم را به هم بی‌ربط دانست.

حالا باید دید با وجود این اتفاقات و درخواست تجدید نظر شهرخودرو به کمیته استیناف، این کمیته چه رایی را در آستانه بازی با پرسپولیس برای نماینده مشهد در نظر خواهد گرفت.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید