من کسالت داشتم و مشکلات کار من را سخت کرده بود. نمی‌توانستم هم مدیر باشم، هم مربی، هم مشاور و هم تدارکات. چند باری مسئله را به مدیران گوشزد کردم ولی انگار نه انگار. آن‌ها از شرایط تیم راضی بودند و فکر می‌کردند من شلوغش می‌کنم. بهتر است بگوییم استعفایم دادند زیرا آن‌ها چوب لای چرخ من و نساحی کردند و بی‌خیال زندگی خود را می‌کردند. هر چقدر به آن‌ها می‌گفتم بازیکنان پول ندارند، زمین نداریم و امکانات نیست، گوششان بدهکار نبود.

سلام نو - سرویس ورزشی: رضا مهاجری سرمربی نساجی روز شنبه و به دلیل آن چه که بیماری خوانده شد، از سمت خود استعفا داد تا قید ادامه همکاری با نماینده مازندران را بزند. تصمیمی که ۲۴ ساعت بعد و با نظر مثبت مدیران این باشگاه تحقق پیدا کرد و مهاجری رسما از نساجی جدا شد تا امیدش از شهر خسته، ناامید شود.

سرمربی سابق نساجی در گفت‌وگو با سلام نو درباره این جدایی‌اش از نساجی گفت: من یک سال خوب را در این تیم داشتم. حمایت مردم و غیرت بازیکنان باعث شده بود نساجی تا همین جا هم چنین نتایجی بگیرد و حتی به منطقه سقوط نزدیک نشود. به هر حال وسع و بضاعت تیم ما همین بود و بیشتر از آن هم نمی‌شود انتظار داشت. همکاری بیشتری با من انجام نشد مگر نه نساجی پتانسیل‌های زیادی داشت و ما حتی می‌توانستیم به سهمیه آسیا نزدیک شویم.

وی درباره مشکلات تیمش گفت: تیم ما پر از مشکل بود. بازیکنان و کادر من مشکل مالی داشتند، امکانات سخت‌افزاری و تمرینی نداشتیم، زمین چمن مناسب برای تمرین نداشتیم و حتی نمیتوانستیم تمام بازیکنانی که میخواهیم را جذب کنیم. مشکلات مالی باعث شد تا نیمی از بازیکنان ما در نیم‌فصل جدا شوند و بقیه هم به عشق هواداران و باشگاه جدا نشدند. مثلا محمد عباس‌زاده، کاپیتان تیم از ابتدای فصل تنها ۲۰ درصد گرفته است در حالی که نیم‌فصل از ۲ تیم بالای جدول پیشنهاد داشت. ما صدایمان در نمی‌آمد تا تیم به حاشیه نرود و روی بازی تمرکز کنیم زیرا اگر می‌خواستیم صحبت کنیم و درد دل بگوییم، حرف زیاد بود.

وی در خصوص دلیل استعفایش و این که گفته شده بود بیمار است گفت: من کسالت داشتم و مشکلات کار من را سخت کرده بود. نمی‌توانستم هم مدیر باشم، هم مربی، هم مشاور و هم تدارکات. چند باری مسئله را به مدیران گوشزد کردم ولی انگار نه انگار. آن‌ها از شرایط تیم راضی بودند و فکر می‌کردند من شلوغش می‌کنم. بهتر است بگوییم استعفایم دادند زیرا آن‌ها چوب لای چرخ من و نساحی کردند و بی‌خیال زندگی خود را می‌کردند. هر چقدر به آن‌ها می‌گفتم بازیکنان پول ندارند، زمین نداریم و امکانات نیست، گوششان بدهکار نبود.

مهاجری در پایان گفت: برای نساجی آرزوی موفقیت دارم. من مشکل قلبی جدی دارم و دیگر نمی‌توانستم غصه همه چیز این تیم را بخورم. من هم ظرفیتی دارم. این تیم تمام امید مردم قائمشهر است و مردم شهر، حتی آن را بیشتر از خانواده‌شان دوست دارند. با این وضعیت، برای سال بعد شانسی برای نساحی نمی‌بینم اما از ته دل آرزو می‌کنم این تیم موفق شود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید