مدافع سابق استقلال با انتقاد از مدیریت این تیم گفت مجیدی با این هیات مدیره بیخیال کار سختی را در پیش دارد.

سلام نو – سرویس ورزشی: تیم فوتبال استقلال توانست در دیداری نزدیک در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی با گل‌های محمد دانشگر و وریا غفوری به برتری برسد تا با توجه به تفاضل بهتر نسبت به سپاهان در جایگاه سوم قرار بگیرد. این پیروزی درخشان آبی‌ها با رفع مصدومیت قائدی و اسماعیلی همراه بود و این 2 بازیکن در نیمه دوم به بازی رفتند و دقایقی برای تیم خود بازی کردند.

خسرو حیدری، بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با سلام نو در خصوص پیروزی 2 بر یک استقلال برابر ذوب‌آهن و عملکرد شاگردان مجیدی گفت: استقلال شروع خوبی داشت و بازی را هجومی آغاز کرد. آن‌ها توانستند خیلی زود به گل برسند و در نیمه اول برتری‌شان را به حریف دیکته کنند. غرور و دست کم گرفتن تیم حریف باعث شد تا استقلال در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم گل بخورد اما بچه‌ها به خوبی نشان دادن هر موقع اراده کنند، می توانند هر دفاعی را به زانو در بیاورند. همچنین بازگشت قائدی و اسماعیلی خبر خوبی بود که به هوداران داده شد و حالا خیال آن‌ها از بازی‌های بعدی تیم راحت است. تنها نکته منفی بازی دیروز، برگزاری بازی بدون تماشاگر بود که البته توجیه درستی هم داشت و به نظر من بهترین تصمیمی بود که می‌شد گرفت و نباید جان هواداران را به خطر انداخت.

وی درباره عملکرد مجیدی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: استقلال قدرت لازم را در لیگ برتر دارد و نتایج خوبی گرفته است. پرسپولیس هم شانسی توانست از داربی امتیاز بگیرد اما برای نیاز به تقابل با غول‌های آسیا، نیاز به بازیکن دارد. با مصدومیت قائدی، اسماعیلی و دیاباته همه چیز برای مجیدی به هم ریخت و دست او خالی بود. البته بدشانسی و ناداوری هم دیگر عواملی بود که باعث شد استقلال در برابر الاهلی امتیاز نگیرد.

حیدری با انتقاد از مدیریت باشگاه استقلال گفت: به جز آقای موسوی که در این چند وقت زحمات زیادی کشیده‌اند، سایر اعضای هیات مدیره فقط می خورند و می‌خوابند و اصلا توجهی به تیم ندارند. تیم نه زمین مناسب برای تمرین دارد و نه نیمکت درست و حسابی برای جانشینی بازیکنان مصدوم تیم. وضعیت مالی هم به‌گونه ای است که خارجی‌های تیم هر روز تهدید به رفتن می‌کنند و دل ما هواداران استقلال را نگران می کنند. آقایان اگر نمی‌توانند کار کنند بروند. چرا فتحی هنوز در مدیریت استقلال است؟ او چه کار مفیدی برای تیم انجام داد؟ بودن نام آن‌ها در هیات مدیره استقلال برایشان نان و آب دارد و این منطقی است که نخواهند از میز و سمتشان دل بکنند.

مدافع سابق استقلال افزود: تا زمانی که مدیریت استقلال از جنس خود این تیم نباشد، همین آش است و همین کاسه. این بازیکنان هستند که برای هوادارا غیرت می‌گذارند و بدون پول بازی می کند. مجیدی از خودگذشتگی کرد که مسئولیت تیم را با این شرایط برعهده گرفت. من فقط برای استقلال آرزوی موفقیت دارم زیرا که می دانم با این اوصاف نتیجه گرفتن خیلی سخت است. امیدوارم مجیدی هم بتواند تیم را قهرمان کند و هم از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا بالا برود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید