"غلامحسین محمدی" رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران گفت: محل ویژه ای در بهشت زهرا به متوفیان کرونا اختصاص داده می شود و سازمان در صیانت از احترام به جسم متوفی از هیچ اقدامی دریغ نمی کند.

رئیس مرکز ارتباطات بین الملل شهرداری تهران گفت: مراسم تدفین متوفیان مبتلا به کرونا در نهایت احترام و امنیت خاطر خانواده ها انجام می شود.

به گزارش سلام نو، "غلامحسین محمدی" رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران درباره شرایط تدفین فوت شدگان مبتلا به ویروس کرونا گفت: سازمان بهشت زهرای تهران براساس پروتکل های ویژه ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت مراسم تدفین فوتی های ویروس کرونا را انجام خواهد داد و در همین رابطه محل ویژه ای از بهشت زهرا(س) برای تدفین آنها در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: شهرداری تهران براساس چارچوب های تعیین شده از سوی وزارت بهداشت و پروتکل های سازمان جهانی بهداشت(WHO) مراسم تدفین را برگزار خواهد کرد و این اطمینان را به خانواده های فوت شدگان می دهیم که این مراسم در نهایت احترام و امنیت خاطر خانواده ها برگزار خواهد شد.

محمدی تاکید کرد: بر این فرایند نظارت کاملی وجود دارد و سازمان بهشت زهرا در صیانت از احترام به جسم متوفی و خانواده های این عزیزان از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

/ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید