جلال جلالی‌زاده، نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با سلام نو با اشاره به شرایط نامناسب اصلاح طلبان در مجلس آینده گفت:شخصا زیاد به این لیست خوشبین نیستم و فکر می کنم در بهترین حالت یک یا دو نفر رای بیاورند. 

سلام نو – سرویس سیاسی: جلال جلالی‌زاده، فعال سیاسی اصلاح طلب و نماینده سابق مجلس از جمله کسانی است که نسبت به لیست های منتشر شده از سوی اصلاح طلبان خوشبین نیست. به اعتقاد این فعال سیاسی اصلاح طلب اصلاح طلبان در مجلس آینده آن طور که باید و شاید قدرت تاثیرگذاری نخواهند داشت.

نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با سلام نو با اشاره به شرایط انتخاباتی در اردوگاه اصلاح طلبی اظهار کرد: من خودم شخصا زیاد به این لیست خوشبین نیستم و فکر می کنم در بهترین حالت یک یا دو نفر رای بیاورند. همین هم اگر اتفاق بیفتد شاهکار کرده اند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه شورای عالی اصلاح طلبان تصمیم به لیست ندادن گرفته است به نظرم لیست دادن احزاب اصلاح طلب نوعی نافرمانی نسبت به شورای عالی و به بیانی دیگر پیمان شکنی بوده است.

جلالی زاده همچنین گفت: با این شرایطی که پیش آمده مشخص است چه بافت و شاکله‌ای مجلس آینده را تشکیل خواهد داد. از همین حالا مشخص است که مجلس یازدهم چه تصمیماتی خواهد گرفت. سالی که نکوست از بهارش پیداست.

او در پاسخ به سوالی درباره تعدد لیست‌ها در اردوگاه اصولگرایی خاطرنشان کرد: شاید اصولگرایان در مسائل جزئی مثل ریاست کمیسیون ها با یکدیگر اختلاف نظر داشته باشند اما در مسائل کلی و تصمیم گیری های کلی تصمیمشان یکی خواهد بود.

نماینده سابق مجلس با اشاره به رویکرد رئیس دولت اصلاحات نسبت به انتخابات اخیر تاکید کرد: به نظر من برخی هدفشان این است که آقای خاتمی را هزینه کنند. به نظرم ایشان نباید دچار رودربایستی بشوند و نباید بگذارند از محبوبیتشان سواستفاده شود. به باور بنده در شرایط فعلی نیازی نیست آقای خاتمی مردم را به انتخابات دعوت کند تا نمایندگانی وارد مجلس شوند که به حرف ایشان بی توجه باشند.

در روزهای اخیر انتقادات از حزب کارگزاران زیاد شده به طوری که صادق زیباکلام این حزب را اصولگرای تکنوکرات خوانده و آن ها را به مصادره آیت الله هاشمی متهم کرده است. جلالی زاده با اشاره به این ماجرا ضمن تایید زیباکلام به سلام نو گفت: به نظر من ایشان درست می گویند کارگزاران همیشه به دنبال منافع خود هستند و می خواهند به هر وسیله ای شده در انتخابات شرکت کنند. این موضع گیری ها باعث می شود آنها از جریان اصلاح طلبی عقب بمانند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید