قهر و جدایی ناگهانی سرمربی کروات، آبی روی آتش و داغ سوزان صنعت نفت بود تا نفت طلایی آبادان با خاک یک‌سان شود. 4 باخت متوالی به تیم‌های نفت مسجدسلیمان، پرسپولیس، گل گهر سیرجان و ذوب‌آهن شخصیت یک تیم را خرد و به آن‌ها چهره بازنده داد.

سلام نو - سرویس ورزشی: شاید بتوان مقصر اصلی این تیره‌روزی‌های صنعت نفت آبادان را سرمربی تیم ملی دانست که برای مسند و پول بهتر برزیلی‌های ایران را رها کرد و رفت و تیم مدعی نیم‌فصل نخست را به یک بازنده واقعی تبدیل کرده است.

به گزارش سلام نو، کسی نمی تواند مدیون دانش فنی اسکوچیچ در لیگ ایران شود. پدید آورنده بهترین نتایج تاریخ ملوان، خونه به خونه و صنعت نفت آبادان حالا سرمربی تیم ملی ایران شده است و بسیاری از هواداران معتقدند دانش فنی او می تواند تیم ملی را از باتلاقی که ویلموتس در آن گرفتار کرده نجات دهد. او سرمربی تیمی شده که همه ایران طرفدار او هستند و برای موفقیتش دعا خواهند کرد، همه ایران به جز مردم آبادان. مردمی که با هزار امید و آرزو به ورزشگاه تختی می‌آمدند تا شاهد بازی چشم‌نواز تیم اسکوچیچ مقابل مدعیان قهرمانی در نیم‌فصل نخست لیگ نوزدهم باشند اما حالا فقط سرمربی کروات را نفرین می‌کنند.

کلمه "نامرد" شاید تنها واژه‌ای باشد که مردم آبادان در وصف سرمربی فعلی تیم ملی می‌آوردند و قطعا یادشان نمی رود که اسکوچیچ چگونه با جدایی ناگهانی خاک نابودی را روی سر صنعت نفت ریخت. برزیل ایران نه تنها دیگر شباهتی به سلسائو ندارد بلکه روز به روز وضعیتش بدتر می شود و در آستانه سقوط به نیمه دوم جدول است. 4 تایی کردن سپاهان در دیدار معوقه هفته یازدهم و صعود به رده چهارم تن و بدن سایر مدعیان را از حضور قدرتمند اسکوچیچ و تیمش حسابی لرزانده بود و برزیلی‌های ایران در یک نیم‌فصل، تنها قافیه را به استقلال و پرسپولیس باختند و مقابل بقیه تیم‌ها سربلند بودند.

قهر و جدایی ناگهانی سرمربی کروات، آبی روی آتش و داغ سوزان صنعت نفت بود تا نفت طلایی آبادان با خاک یک‌سان شود. 4 باخت متوالی به تیم‌های نفت مسجدسلیمان، پرسپولیس، گل گهر سیرجان و ذوب‌آهن شخصیت یک تیم را خرد و به آن‌ها چهره بازنده داد.

بختیار رحمانی از جمله بازیکنانی بود که هم در فولاد و هم در صنعت نفت با او کار کرده بود و معتقد است سرمربی کروات دانش بالایی در سطح باشگاهی دارد اما او از جدایی اسکوچیچ، آن هم به صورت ناگهانی بسیار ناراحت است و می‌گوید" من خودم به شخصه از ایشان خیلی گله‌مند هستم. فکر می‌کنم در این سه هفته‌ای که ما نتیجه نگرفتیم رفتارهای او و حرف‌هایی که می‌زد، تاثیرگذار بود. رفتارهای او غیر حرفه‌ای بود و اصلا در این سه هفته به تیم توجه نکردند. این کمی ناخوشایند بود. برای اینکه بعد از سال‌ها صنعت نفت چنین جایگاهی داشته باشد هم خودش خیلی زحمت کشید و هم بقیه اعضای باشگاه ولی در در این چند هفته از طرف آقای اسکوچیچ مشکلات فراوانی داشتیم. باز هم برای او آرزوی موفقیت می‌کنم ولی به شدت از ایشان گله‌مند هستم رفتارهای او اصلا حرفه‌ای نبود."

اسکوچیچ برای مسند و احتمالا پول بهتر، نیمکت صنعت نفت را رها کرد و رفت. رفت سراغ تیمی که نه تنها نگاه یک شهر بلکه نگاه 80 میلیون ایرانی پشت آن است. آقای سرمربی شاید صنعت نفتی‌ها این "نامردی" شما را فراموش کنند اما حق ندارید با تیمی که یک ملت، یک ضربان و 80 میلیون نفر پشت آن هستند، پشت کنید و بروید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید