۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 42336738

دلفین ها پستانداران دریایی می باشند، که بسیار باهوش هستند و جزئی از خانواده های نهنگ های دندان دار و نهنگ های خلبان هستند .

محل زندگی دلفین

دلفین ها در سراسر جهان زندگی می کنند و عمدتاً در دریاهای کم عمق یافت می‌شوند .

غذای دلفین

دلفین ها موجوداتی گوشت خوار هستند دلفین ماهی های مرکب را می خورند این موجود دارای رنگ آمیزی متفاوتی می باشند اما به طور کلی دارای رنگ خاکستری سیر و روشن می باشند .

دلفین ها در دریاها و اقیانوس ها و در آب و هوایی خنک زندگی می کنند و با تغییر آب و هوا و گرم شدن دریا ها و اقیانوس ها به دنبال آب های سرد تر می روند زیرا منابع اصلی مواد غذایی برای دلفین در آبهای سرد و عمیق می باشد و دانشمندان نگران می باشند که دلفین ها در آینده برای پیدا کردن فضای کافی برای زندگی به مشکل بر بخورند برخی از دلفین ها در مناطقی زندگی می کنند که رودخانه و اقیانوس به یکدیگر وصل می شوند که به  آنها آب های شفاف می گویند . امروزه با گرم شدن سطح اقیانوس ها زیستگاه دلفین ها در خطر می باشد .

اندازه رشد دلفین

دلفین دارای ۳۶ گونه می باشد و می تواند تا طول ۳۰ فوت رشد کند و کوچکترین دلفین تنها ۵ فوت رشد کرده است .

دلفین ها چگونه با یکدیگر صحبت می کنند؟

دلفین‌ها پستاندارانی کاملاً اجتماعی می باشند و آنها موجوداتی بسیار باهوش می باشند و با کمک کلیک و سوت می توانند با یکدیگر صحبت کنند و خطر را به یکدیگر اعلام کنند دلفین ها جزو حیواناتی هستند که می توانند برای صحبت کردن با یکدیگر حداکثر ۵ کلمه را بیان نمایند در هنگام صحبت کردن یک دلفین دلفین های دیگر صبر می کنند تا جمله گوینده کاملاً به پایان برسد .

تولید مثل دلفین

دلفین ها پستاندار می باشند و بیش از یک شریک جنسی دارند و بچه‌های آنها تا ۶ سال در کنار مادر می مانند. دلفین قادر است ۱۸ مایل در ساعت شنا کند .

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید