همسرتان عشق زندگی شماست. احساسات قلبی خود را با دادن هدیه ابراز کنید. این کار به همسرتان  نشان خواهد داد، که چقدر او را تحسین می کنید. چه برای سالگرد و چه برای روز زن، ایده های جذاب وعاشقانه ای در زیر آورده شده است. بیشتر این هدایا به پول کمی نیاز دارند، اما هر ایده ای برای همسرتان با ارزش خواهد بود. به هر مناسبت، از این هدایای دلچسب الهام بگیرید تا شادی را برای  همسرتان به ارمغان آورد.

1. برای یک شب سر آشپز شوید

وقت خود را صرفاً برای برنامه ریزی و تهیه منو برای او اختصاص دهید. اگر معمولاً وعده های غذایی هفتگی در خانه برنامه ریزی می کنید، همسرتان از این حرکت قدردانی می کند. لازم نیست آشپز حرفه ای باشید، می توانید هنگام تهیه این نوع هدیه از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده کمک بگیرید. فکر کنید که در صورت پخت و پزکدام یک از وعده های غذایی، او بیشتر خوشحال می شود، یک شام دو نفره یا یک وعده غذایی خانوادگی، کدام یک او را بیشتر خوشحال خواهد کرد؟ پاسخ به سوالات زیر همچنین باعث خلاقیت در انتخاب غذای مناسب خواهد شد.

غذای مورد علاقه او چیست؟

سبک غذایی یا رستوران مورد علاقه او چیست؟

در عروسی تان چه نوع غذا سرو می شد؟

او در اولین شام دو نفره چه سفارش داده است؟

2. ایجاد یک باغ

اگر همسرتان باغبانی را دوست دارد یا می خواهد باغچه ای داشته باشد، یک باغچه به او هدیه دهید. لازم نیست بزرگ باشد، یک باغ کوچک با چند شکوفه و درختچه های تزیینی، به راحتی به منزل شما رونق خواهد بخشید. یک باغ هدیه ای است که هر بار همسرتان به حیاط می رود، عشق شما را احساس می کند. در اینجا ایده هایی در مورد چگونگی ارائه این هدیه به همسرتان ارائه شده است.

برای هر سال که ازدواج کرده اید یک گیاه خریداری و سفارش دهید.

هنگامی که او بیرون است، باغچه را آماده کنید. وقتی او به خانه آمد، هدیه ماندگار خود را به او تقدیم کنید.

به او بگویید که در سالگرد ازدواجتان هر ساله گیاه دیگری اضافه می کنید.

3. یک خدمتکار استخدام کنید

اگر به نظر می رسد همسر تان به دلیل کارهای خانه  که دیگر اعضاء خانواده وقت لازم برای انجام آن ها را ندارند، دچار مشکل شده است. با یک شرکت خدماتی تماس بگیرید و زمانی را برای تمیز کردن کل خانه تعیین کنید. اگر بودجه شما اجازه می دهد، آن ها را به صورت مداوم رزرو کنید. این هدیه بیشتر از آنچه فکر می کنید، عاشقانه است.

4. یک قطعه جواهرات را اندیشمندانه طراحی کنید

یک تکه جواهر سفارشی برای همسر خود تهیه کنید. اگر آخرین قطعه جواهراتی که خریداری کرده اید حلقه عروسی وی بوده، این هدیه برای همسرتان یک اتفاق غیرمنتظره و رمانتیک خواهد بود. یک قطعه جواهرات شخصی می تواند به طرز شگفت آوری مقرون به صرفه باشد. در نظر بگیرید کدام جواهرات به بهترین وجه نمادی از عشق و زندگی شما را به همراه دارد. برخی ایده های طراحی جواهرات در زیر بیان شده است:

·        یک تکه جواهرات بسازید که شامل سنگ های تولد فرزندان تان باشد.

·        حلقه ای را با سنگ تولد خود اودر یک نماد دایره ای طراحی کنید.

·        تاریخ عروسی و یا مبانی اولیه خود را در پشت گردنبند آویز یا یک قطعه دیگر از جواهرات حکاکی کنید.

·        با فرزندانتان مشورت کنید و برای همسر خود یک حلقه طراحی کنید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید