محمدرضا مالکی درباره بازی در روز صفر گفت: به خاطر تجربه شیرین دو فیلم قبل بازی در فیلم «روز صفر» را با افتخار پذیرفتم که نقش من در این فیلم یک نقش امنیتی است.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: محمدرضا مالکی بازیگر فیلم سینمایی «روز صفر» و «ابر بارانش گرفته» در گفت‌وگو با خبرنگار سلام نو، در خصوص نقش خود در فیلم «روز صفر» و نحوه پذیرش آن اظهار کرد: این سومین همکاری من با سعید ملکان است و همکاری ما از فیلم «تختی» بهرام توکلی و بعد از آن در سریال« نهنگ آبی» فریدون جیرانی شروع شد که در هر دو فیلم سعید ملکان عزیز در مقام تهیه‌کننده بود.

وی در همین راستا ادامه داد : به خاطر تجربه شیرین دو فیلم قبل بازی در فیلم «روز صفر» را با افتخار پذیرفتم که نقش من در این فیلم یک نقش امنیتی است.

وی در خصوص تجربه همکاری خود با «سعید ملکان» اذعان کرد: همکاری با او بسیار برایم لذت‌بخش بود و اگر این‌طور نبود، بعد از همان همکاری اول دیگر چیزی ادامه پیدا نمی کرد.

وی در همین راستا افزود : در کنار سعید ملکان عزیز بسیار پشت‌صحنه خوب و تولید خوبی را تجربه کردم و حضورشان در پشت‌صحنه همیشه یک آرامش و یک دلگرمی به تمام عوامل تزریق می‌کند و من شخصاً از بودن در کنار او کیف می‌کنم.

وی در خصوص سختی‌های کار در فیلم «روز صفر» اظهار کرد: این کار نیز مثل هرکاری سختی‌های خودش را دارد اما به نظر من سختی‌های این کار خیلی بیشتر از تمامی فیلم‌هایی بود که تاکنون بازی کردم.

وی در همین راستا افزود: این فیلم هم موضوعش، موضوع حساسی است و هم بعد از این همه سال شاهد یک فیلم اکشن بودیم که برای تولید چنین فیلمی مصائب زیادی پیش روی فیلم‌ساز است.

بازیگر فیلم «روز صفر» در خصوص بازخورد مخاطبان بعد از اکران در آینده اظهار کرد: آدمی هیچ‌وقت نمی‌تواند پیش‌بینی کند تا زمانی که فیلم اکران شود؛ به‌طور مثال ما فکر می‌کردیم از فیلم «تختی» استقبال خوبی شود چراکه تختی یک قهرمان ملی است.

وی در همین راستا ادامه داد: برای ساخت فیلم زحمات زیادی کشیده شد، اما فیلم در گیشه موفق نبود، نمی‌دانم چرا شاید تبلیغات خوبی برای آن صورت نگرفت و شاید چون بیشتر متولدین دهه هفتاد هستند که به سینما می رود و شاید نمی‌دانند تختی کیست و برایشان مهم نیست.

بازیگر فیلم «تختی» در رابطه با تأثیر ساخت فیلم‌های تاریخی با ریشه مستند، در جامعه گفت: کسی باورش نمی‌شود که چه اتفاقاتی در ایران می‌افتد که از بیخ گوشمان رد می‌شود و ما از آن خبر نداریم و در طول فیلم یکسری مسائلی که مستند بود را برای من تعریف می‌کردند که باور نمی‌کردم در تهران قرار بود چنین اتفاقی بیفتد که همه‌چیز خنثی‌شده است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید