محمد نوری پیشکسوت تیم استقلال خستگی بازیکنان را دلیل نتیجه نگرفتن در دیدار با الشرطه اعلام کرد.

به گزارش سلام نو، محمد نوری در گفت و گو با ایسنا درخصوص دیدار دو تیم استقلال ایران و الشرطه عراق اظهار کرد: من فکر می کنم بازیکنان تیم ما کمی خسته بودند. قائدی از خستگی زیاد مصدوم شد و نیمکت استقلال هم خالی بود. در نیمه اول استقلال خوب بازی کرد و بعد از آن عقب نشست و هافبک‌های میانی و بال راست تیم الشرطه خوب نفوذ کردند و آن‌ها دقایقی بهتر از ما بودند.

او ادامه داد: در ادامه استقلال خوب بود و زکی پور خوب نفوذ می‌کرد. البته زکی‌پور در دفاع ضعیف بود و می‌توانست بهتر از این‌ها کار کند. به نظرم استقلالی‌ها خسته بودند و شرایط خوبی نداشتند. تیم حریف سطح بالا نبود و فکر می‌کنم تیم ما در اثر خستگی نتوانست سه امتیاز را کسب کند. البته تساوی در زمین حریف هم امتیاز بدی نیست.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره مدافع بلغاری تیم استقلال عنوان کرد: این مدافع بازیکن بدی نبود اما کمی سنگین است و فکر می‌کنم در ادامه بتواند بهتر عمل کنند. امروز آرش رضاوند بسیار خوب بازی کرد و حفظ توپ خوبی داشت. در کنار این بازیکنان علی کریمی مثل همیشه خوب بازی کرد و مدیریت بازی را خیلی خوب به عهده داشت.

وی در پایان گفت: کادر مربیگری تیم مجیدی باید بتواند بازیکنان را از نظر روحی روانی آماده کنند. خستگی می‌تواند برای استقلال مشکل ساز شود. ما در خط حمله مشکلات زیادی پیدا کردیم اما باید تدبیری بیاندیشیم تا به بهترین شکل از این بازی های فشرده عبور کنیم.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید