مدافع سابق استقلال معتقد است مصدومیت قائدی و تعویض این بازیکن یکی از دلایل زهردار نبودن این تیم در دیدار با الشرطه عراق شده است.

سلام نو - سرویس ورزشی: تیم فوتبال استقلال در نخستین گام خود برابر الشرطه عراق به تساوی یک بر یک دست یافت تا 2 امتیاز مهم در راه صعود به مرحله حذفی را از دست دهد. علی رغم بازی برتر آبی‌ها نسبت به حریف عراقی این تیم نتوانست موقعیت‌های جدی روی دروازه الشرطه به وجود بیاورد و سرانجام هم با نتیجه یک بر یک متوقف شد. اتفاق بد این دیداربرای آبی‌ها، مصدومیت قائدی در دقیقه 35 بود که باعث شد تا مهاجم این روزها آماده استقلال با چشمانی گریان زمین را ترک کند.

جواد زرینچه پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با سلام نو درباره این دیدار گفت: به جز 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم، استقلال تیم برتر زمین بود و تیم عراقی نیز چشم به ضدحملات داشت. استقلال خوب بازی کرد و لایق پیروزی بود و حتی می‌توانست برنده باشد اما باز هم ناآماده بودن مرتضی تبریزی کار دست این تیم داد. البته از این موضع هم نباید گذشت که مصدومیت قائدی زهر استقلال را کمتر کرد و به حریف هم اعتماد به نفس بیشتری داد. اوایل بازی مشخص بود که دفاع الشرطه برنامه خاصی برای قائدی دارد و نگذاشتند مهدی مانند همیشه خطرناک ظاهر شود.

وی ادامه داد: استقلال به هیچ وجه به تیم حریف موقعیت نداد و تک گلی هم که دریافت کرد، به دلیل بی‌تجربه بودن طاهرخانی بود. خستگی بازیکنان استقلال باعث شد تا بازیکنانی مانند چشمی نیمکت‌نشین شوند و همین موضوع بالاخره به تیم ضربه زد. استقلال در 3 جام شرکت می کند و به دلیل نامتوازن بودن ترکیب اصلی و بازیکنان ذخیره، خستگی به تیم ضربه می زند و باعث عقب‌ماندگی در جام‌ها می‌شود. در دیدار با پرسپولیس هم دیدیم که وریا غفوری، مهدی قائدی، امیر ارسلان مطهری و فرشید باقری از دقیقه 70 به بعد نای دویدن نداشتند و نمی توانستند به تیم کمکی کنند.

زرینچه اضافه کرد: دست مجیدی روی نیمکت بسته است و این ها همه به خاطر مدیریتی است که در فصل نقل و انتقالات کمک به جذب بازیکن و تقویت تیم نکرد. دوست ندارم در خصوص ضعف مدیریتی صحبت کنم زیرا استقلال به حاشیه می‌رود؛ ان هم در دورانی که به هر حال تیم در حال شخصیت گرفتن است و نشان داده در بدترین شرایط خود هم باخت را قبول نمی کند.

مدافع سابق استقلال در پایان گفت: بزرگنترین دشمن استقلال خستگی است که باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود. قائدی به همین دلیل مصدوم شد و پیش از آن‌ هم خستگی، یقه دیاباته را گرفته بود. از این جا به بعد هنر مجیدی است که با نوع تمرین دادن بتواند تیمش را در هر رویدادی حتی با حداقل اختلاف برنده از زمین بیورن کند تا جام‌ها را از دست ندهد. استقلال شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی دارد و آبی‌هها نباید خود را دست کم بگیرند.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید