برزو نیک‌نژاد گفت: آدم های قصه دوزیست یقه من را گرفتند و باید در خصوص آنها می نوشتم، علت اینکه امروز مخاطبین فیلم را دوست دارند هم همین است که قلاب شان با آدم ها گره می خورد.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: برزو نیک نژاد کارگردان و نویسنده سینما که با فیلم‌ «دوزیست» در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد پس از اکران این فیلم در روز یکشنبه ۲۰ بهمن در سینمای رسانه‌ها (پردیس سینما گالری ملت) در گفت‌وگو با خبرنگار سلام نو در خصوص انتخاب عنوان فیلم «دوزیست» گفت : بستر اصلی قصه «دوزیست»درباره آدم هایی ست که برای آنکه له نشوند مجبورند دوزیست وار زندگی کنند و برای همین اسم فیلم «دوزیست» شد.

وی در همین راستا ادامه داد : آدم های قصه دوزیست یقه من را گرفتند و باید در خصوص آنها می نوشتم، علت اینکه امروز مخاطبین فیلم را دوست دارند هم همین است که قلاب شان با آدم ها گره می خورد.

کارگردان فیلم «دوزیست»در خصوص فیلمنامه این فیلم گفت : من در عمده کارهایی که نوشته ام همیشه سعی کرده ام آدم بد نداشته باشم، ما در شرایط مختلف می توانیم عملکرد خوب یا بد داشته باشیم که این ما را به آدم خوب یا بد تبدیل می کند و باید به این نکته توجه کرد که این شرایط است که افراد را تغییر می دهد.

وی‌در همین‌راستا افزود : «دوزیست» از این لحاظ جلوتر است چراکه جدای از شرایط، ما درونیات افراد را نمی توانیم تشخیص دهیم و وقتی مسئله ای پیش می آید تازه خود را بیرون می ریزند و در یک لحظه میبرند، در دوزیست این اتفاق رخ می دهد و نسل ما نسلی است که در درگیری با این شرایط خیلی چیزها را بیرون ریخته و از دست داده است.

نیک نژاد در پایان در خصوص همکاری مجدد با سعید خانی، تهیه کننده فیلم «دوزبست» و «لانه زنبور» خاطر نشان کرد : بعد از همکاری در فیلم «لونه زنبور» با سعید خانی و اقبال خوبی که از سوی مخاطبان همراه بود تصمیم گرفتیم همکاری تازه ای داشته باشیم که به لحاظ هنری از سطح بالاتری برخوردار باشد و به دغدغه اجتماعی مهمی بپردازد.

وی‌در همین راستا ادامه داد : امروز که به گذشته فکر می کنم، از این همکاری بسیار خرسندم و حال خوبی دارم، زیرا پیش از جشنواره نگرانی نسبت به بازخوردها داشتم اما خداروشکر با استقبال و رضایت خوب نگرانیم برطرف شده است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید