مهران غفوریان در خصوص فیلم‌هایی که در جشنواره دوست داشته گفت: تا اینجای کار به شدت فیلم مجیدی را دوست داشتم و همچنین فیلم سعید ملکان، دوست عزیز و قدیمی من، که به نظرم «روز صفر» را بسیار خوب ساخته است .

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و مجری سینما و تلویزیون در حاشیه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در روز یکشنبه 20 بهمن در سینمای رسانه‌ها (پردیس سینما گالری ملت) در گفت‌وگو با خبرنگار سلام نو در خصوص ارزیابی کلی عملکرد جشنواره اظهار کرد: تاکنون موفق به دیدن فیلم‌های «روز صفر» سعید ملکان، «خورشید» مجید مجیدی و بعد از این می‌خواهم به تماشای فیلم «عنکبوت» ابراهیم ایرج زاد بنشینم.

وی در همین راستا ادامه داد: تا اینجای کار به شدت فیلم مجیدی را دوست داشتم و همچنین فیلم سعید ملکان، دوست عزیز و قدیمی من، که به نظرم «روز صفر» را بسیار خوب ساخته است و قصه و کارگردانی برایم بسیار جذاب بود، همچنین شخصیت‌پردازی نقش اول فیلم که امیر جدیدی بازی کرده است و به نظرم خیلی خوب از پس آن برآمده است.

بازیگر «ما همه با هم هستیم» پیرامون فعالیت‌های آینده خود خاطرنشان کرد: فعلاً مشغول ضبط برنامه «اعجوبه‌ها» برای شبکه 3 هستیم که تا چند وقت دیگر فصل اول آن تمام می‌شود و ضبط فصل بعد به امید خدا به اردیبهشت‌ماه موکول می‌شود؛ همچنین قرار است از اواخر اسفندماه جلوی دوربین سریال «قورباغه» هومن سیدی بروم.

مجری «اعجوبه‌ها» در خصوص بازخوردها نسبت به این برنامه اذعان کرد: خدا را شکر تا اینجای کار بازخوردها خوب بوده است و مورد اقبال مردم قرار گرفته است چراکه برنامه صرفاً متعلق به بچه‌ها است و بچه‌ها چون به شدت بی‌آلایش، بی حاشیه، جذاب و دوست‌داشتنی هستند مخصوصاً رنج سنی که ما به برنامه دعوت می‌کنیم که سه تا سیزده سال هستند.

وی در همین راستا ادامه داد: من عاشق بچه‌ها هستم به خصوص از زمانی که پدر شدم و دیوانه این اعجوبه‌ها هستم و در جشنواره نیز، هانا من را همراهی می‌کند و همراه خوبی برای من است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید