تیم‌های فوتبال استقلال و شهر خودرو ایران در نخستین دیدارهای خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نماینده‌های عراق و عربستان خواهد رفت.

در سوی دیگر میدان حریف عراقی روزهاست که از شرایط بازی به دور مانده اما قدرت زیادی برای صف آرایی مقابل استقلال دارد.

الشرطه عراق از ستاره‌های چون صفا هادی، مروان حسین، اعلا عبدالزهرا، ضرغام اسماعیل، دیگو کالدرون کایسدو و جونیور ماپوکو بهره می‌برد.

با وجود داشتن تمام این ستاره‌ها این تیم عراقی در رده یازدهم جدول لیگ این کشور قرار دارد و تنها توانسته 4 امتیاز از سه بازی به دست بیاورد. شاگردان الکساندر لیک در حالی در این فصل لیگ قهرمانان در مرحله گروهی قرار دارند که یکی از پرافتخارترین تیم‌های این کشور محسوب می‌شوند.

الشرطه تاکنون توانسته 6 بار قهرمان لیگ این کشور شود و یک بار هم فینالیست لیگ قهرمانان آسیا در سال 1971 شده است. قهرمان سه دوره جام حذفی این کشور حالا در مرحله گروهی با تیم‌های استقلال، الاهلی عربستان و الوحده دبی همگروه است و برای صعود به مرحله بعد نیاز دارد تا از فورم فعلی‌اش که سه شکست در 5 بازی اخیر است فاصله بگیرد.

دیدار دو تیم از ساعت 18 به میزبانی تیم عراقی برگزار خواهد شد.

الهلال عربستان- شهر خودرو ایران ، ساعت 18:10 ورزشگاه الوصل امارات

مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته توانست با برتری برابر نماینده ژاپن برای سومین بار قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.

صدرنشین فعلی لیگ عربستان در حالی به مصاف شهر خودرو ایران می‌رود که این نخستین تجربه آسیایی شاگردان مجتبی سرآسیایی است. نماینده ایران توانست بیش از حضور در این مرحله الرفاه بحرین و السیلیه قطر را شکست بدهد و با تیم‌های الهلال عربستان، پاختاکور ازبکستان و الشباب الاهلالی امارات همگروه شود.

شهر خودرو برخلاف استقلال برای این دیدار مصدوم یا محرومی ندارد و از وجود بازیکنان باتجربه‌ای چون سید مهدی رحمتی درون دروازه‌اش بهره می‌برد.

در سوی دیگر میدان قهرمان 15 دوره لیگ عربستان و 8 دوره جام حذفی این کشور با در اختیار داشتن ستاره‌های چون گوستاو کلر، سباستین جوینکو ، بافتیمی گومیس ، آندره کاریو و عمر خربین در لیک قهرمانان آسیا حاضر می‌شود البته کارلوس ادواردو و محمد الشلهوب غایبان احتمالی قهرمان عربستان برابر نماینده ایران هستند.

دیدار دو تیم از ساعت 18:10 در ورزشگاه الوصل امارات و به میزبانی نماینده عربستان برگزار خواهد شد.

سلام نو - سرویس ورزشی: دو نماینده فوتبال ایران یعنی استقلال و شهر خودرو از حدود ساعت 18 به مصاف رقبای عراقی و عربستانی خود خواهند رفت.

مرحله گروهی فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا در حالی امروز (دوشنبه) برای نمایندگان ایران برگزار می‌شود که هر دو تیم مهمان حریفان خود هستند.

الشرطه عراق- استقلال ایران ساعت 18:18 ورزشگاه فرانسو الحریری اربیل

شاگردان فرهاد مجیدی که توانستند با از پیش رو برداشتن الکویت کویت و الریان قطر به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند حالا باید در نخستین دیدار خود در این مرحله مهمان حریف نامدار و باسابقه عراقی خود باشند.

آبی‌های ایران که روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند پنجشنبه هفته گذشته در داربی 91 مقابل پرسپولیس متوقف شدند اما توانستند در چهار بازی اخیر خود سه پیروزی و یک تساوی کسب کنند.

البته فرهاد مجیدی از داشتن فرشید اسماعیلی ، شیخ دیاباته و سیاووش یزدانی به دلیل مصدومیت محروم است. اما نگاه او به خط حمله این روزهای آماده‌اش یعنی زوج مهدی قائدی و امیر ارسلان مطهری است. آبی‌های ایران در رده چهارم لیگ نوزدهم قرار دارند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید