برگزاری جشنواره فیلم فجر هر ساله با حواشی فراوانی همراه است و این حواشی برای عموم مردم علی الخصوص سینما دوستان جذابیت خاص خود را دارد و با حذف فرش قرمز و فوتو کال در این دوره از جشنواره به جذابیت این مطالب افزوده است که در ادامه به حواشی روز نهم سی و هشتمین جشنواره خواهیم پرداخت.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: نه روز از سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم می گذرد و جشنواره به روزهای پایانی خود نزدیک می شود، اما این در حالی است که شاهد حواشی بسیاری در طی این مدت کوتاه بوده ایم و روز نهم جشنواره نیز حواشی زیادی داشت که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد.

خون شد، جدیدترین فیلم مسعود کیمیایی کارگردان با سابقه ی سینمای کشورمان در حالی در این روز اکران شد که به دلیل عدم حضور کیمیایی در پردیس سینمایی ملت نشست رسانه ای این فیلم پرحاشیه برگزار نشد.

مسعود کیمیایی کارگردان و سعید آقاخانی بازیگر و هایده صفی یاری تدوینگر فیلم خون شد انصراف خود را از حضور در جشنواره فیلم فجر به دلیل اتفاقات رخ داده ی اخیر در کشور اعلام کرده بودند و جواد نوروزبیگی، تهیه کننده فیلم اعلام کرده بود به هیچ وجه حاضر نیست فیلمش را از حضور در بخش مسابقه ی سینمای ایران خارج کند.

سخنان شهاب حسینی در نشست خبری فیلم شین پیرامون انتقادهای اخیر از او و نیز اشاره به دلیل انصراف مسعود کیمیایی از جشنواره فیلم فجر تیتر یک خبری بسیاری از رسانه ها و سایت های خبری شد و مورد انتقاد شدید برخی اهالی هنر و نیز کانون کارگردانان قرار گرفت.

نشست خبری فیلم دشمنان بدون حضور بازیگران اصلی فیلم همچون رویا افشار برگزار شد که از حواشی روز نهم جشنواره بود.

فیلم پوست به کارگردانی برادران ارک در حالی اکران شد که به شدت مورد توجه منتقدین و اهالی رسانه قرار گرفت.

نشست خبری این فیلم بسیار صمیمانه و در فضایی گرم و شاد برگزار شد که با شوخی های فرزاد حسنی مجری برگزاری نشست و برادران ارک و سایر عوامل فیلم همراه بود.

برادران ارک و بازیگران این فیلم به شدت مورد تشویق منتقدین و اهالی رسانه قرار گرفتند و شوخی های برادران ارک با حاضرین در سالن برگزاری نشست جو مثبت و دلنشینی را ایجاد کرده بود.

جواد نوروزبیگی، علاوه بر خون شد با فیلم عنکبوت به عنوان تهیه کننده در پردیس سینمایی ملت حضور داشت.

اعتراض نوروزبیگی به عدم برگزاری نشست خبری برای فیلم عنکبوت برخلاف فیلم شین که هردو در سانس ویژه و بخش خارج از مسابقه اکران شدند، از دیگر حواشی این روز بود.

نوید محمد زاده و مهران غفوریان برای تماشای عنکبوت به سینمای رسانه آمده بودند.

عنکبوت با پرداختن به سوژه قتل زنجیره ای زنان خیابانی در اوایل دهه هشتاد، در ساعات پایانی نهمین روز از جشنواره فیلم فجر اکران شد و مورد استقبال مخاطبین و اهالی رسانه قرار گرفت.

اکران عمومی عنکبوت با این سوژه و داستانی که دارد بعید به نظر می رسد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید