مهاجم استقلال پس از دبل داربی صحبت‌های جالبی انجام داد و گفت از کودکی گیتار زدن را دوست داشته و خوشحالی بعد از گلش به همین دلیل است.

سلام نو - سرویس ورزشی: خبر مصدومیت دیاباته همه را تحت تاثیر قرار داد و هواداران استقلال را نگران کرد تا امید پیروزی‌شان در داربی کمتر از گذشته شود. در این بین اما درخشش امیرارسلان مطهری در لیگ قهرمانان و بازی با نفت مسجدسلیمان کورسوی امیدی برای آبی‌ها بود تا در غیاب مهاجم اهل مالی، دلخوش به زوج ایرانی مطهری – قائدی باشند. بازیکن نیم‌فصل ذوب‌آهن که سال‌ها آرزوی استقلالی شدن را در مجامع عمومی و خصوصی طرح کرده بود، سرانجام با اعتماد فرهاد مجیدی آبی‌پوش شد تا با زدن 3 گل در 3 بازی ابتدایی خود، حسابی در دل هواداران جا باز کند.

امیر ارسلان مطهری در گفت‌وگو با سلام نو، در خصوص داربی 91 که با دبل او و نتیجه مساوی تمام شد، گفت: بازی خیلی خوبی بود اما ناراحتم که چرا نتوانستیم بازی را برنده شویم. تیم ما خوب بازی کرد و حتی این فرصت را داشتیم زمانی که 2 بر یک جلو بودیم، می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم. پرسپولیسی‌ها از این که توانستند بازی را مساوی کنند خوشحال بودند و حتی بعضی از بازیکنان‌شان بعد از سوت داور سجده شکر به جا آوردند. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی هم به همین خوبی باشیم تا این 2 امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

او در خصوص گلزنی‌اش در داربی و خوشحالی خاص بعد از گلش گفت: من فقط وظیفه‌ام را انجام دادم. حاضر بودم گل نمی زدم ولی استقلال بازی را می‌برد. این را باید بگویم که دوست داشتم هت‌تریک کنم و اگر این اتفاق می‌افتاد، دیگر چیزی از خدا نمی‌خواستم. خوشحالی‌ام را از جایی کپی نکردم و از دوران نوجوانی گیتار زدن را دوست داشتم و علاقه‌ام به فیلم "دسپرادو" در این خوشحالی بی‌تاثیر نبود. از هواداران استقلال ممنونم که از من و تیم حمایت کردند و دوست داشتم به قولی که به آن‌ها قبل از داربی داده بودم عمل کنم.

مطهری در خصوص نگرانی هواداران به خاطر غیبت دیابته در داربی 91 گفت: در تمام طول هفته این خبر را می‌شنیدم اما تمرکزم روی استقلال بود. دوست داشتم کاری کنم که هم استقلال ببرد و هم هواداران خیالشان از خط حمله راحت باشد. خوشحالم که توانستم اعتماد فرهاد مجیدی را جلب کنم تا او من را در چنین بازی های مهمی به میدان بفرستد. می دانم کار سختی دارم زیرا بازیکنان خط حمله استقلال از سایر تیم‌ها آماده‌تر هستند و من هم اگر بخواهم همیشه بازی کنم باید آمادگی‌ام را بیشتر کنم. دیابته بازیکنی است که در سطح اول فوتبال جهان بازی کرده و سابقه قهرمانی در یکی از 5 لیگ معتبر اروپایی را دارد. دوست دارم از او یاد بگیرم و در کنار رفاقتم با او رقابت کنم اما مهم موفقیت استقلال است و امیدوارم هر که به میدان می رود بهترین بازی‌اش را برای تیم انجام دهد.

مهاجم استقلال در خصوص رقابت برای آقای گلی با دیگر مهاجمان استقلال یعنی دیاباته و قائدی گفت: قبلا گفتم، باز هم می‌گویم که مهم موفقیت استقلال است. مهم نیست من در ترکیب باشم یا دیاباته یا قائدی. مهم چیزی است که کادر فنی تصمیم می‌گیرد و امیدوارم هر که به میدان می‌رود بهترین بازی‌اش را انجام دهد. البته این را هم بگویم که دوست دارم در لباس تیم محبوبم اقای گل شوم اما اگر هم این اتفاق نیافتاد، امیدوارم یا قائدی و یا دیاباته آقای گل شوند.

وی در خصوص دیدار بعدی استقلال در آسیا برابر الشرطه عراق گفت: نخستین بازی در هر جامی مهم است. ما تلاش می کنیم راهی که به خوبی شروع کردیم را بهتر ادامه دهیم. بازی در عراق کمی سخت است و من با ذوب‌آهن این سابقه را داشته‌ام. البته امیدوارم اتفاقات سال قبل دیدار با النصر که در کربلا برگزار شد، پیش نیاید و استقلال بتواند بدون حاشیه الشرطه را شکست دهد.

مطهری درباره شانس استقلال برای قهرمانی گفت: هنوز 33 امتیاز باقی مانده است و بسیاری از تیم‌های مدعی باید روبروی هم بازی کنند. شانس ما برای قهرمانی کمتر از پرسپولیس نیست اما اکنون تنها چیزی که مهم است دیدار با الشرطه و بعد از آن دیدار با ذوب‌آهن است. هر بازیکنی دوست دارد قهرمان لیگ شود و من هم از این قائده مستثنی نیستم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید