حبیب‌الله والی‌نژاد، تهیه کننده سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «ایستاده در‌ غبار»، سریال تلویزیونی «ایستاده در غبار» و سریال تلویزیونی «آخرین روزهای زمستان» فعالیت داشته است.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: حبیب الله والی نژاد تهیه‌کننده سینما و تلویزیون که با دو فیلم «خروج» و «لباس شخصی» در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد پس از اکران این فیلم در روز جمعه 18 بهمن در سینمای رسانه‌ها (پردیس سینما گالری ملت)، در گفت‌وگو با خبرنگار سلام نو در خصوص سختی های کار تهیه اظهار کرد: با توجه به اینکه «ایستاده در غبار» مهدویان و «لباس شخصی» امیرعباس ربیعی به نوعی تاریخی است که سختی های سخت خودش را دارد و کمتر کسی به سراغ آن می آید به خاطر اینکه هم تحقیق و پژوهش بیشتری می خواهد.

والی نژاد در خصوص مرحله تحقیق و تولید این فیلم اذعان کرد : مرحله تحقیق و نگارش فیلمنامه این فیلم 3 سال و مرحله تولید این فیلم نیز 6 ماه زمان برده است.

وی در خصوص «لباس شخصی» که محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» است و حواشی آن اظهار کرد: متأسفانه اسم «اوج» که می‌آید قضاوت بدی در مورد فیلم می‌شود ولی ما هم تلاش کردیم و نباید قربانی این قضاوت‌ها شویم.

تهیه‌کننده «لباس شخصی» در خصوص عدم حضور این فیلم در بخش سودای سیمرغ اظهار کرد: ما وظیفه خودمان را انجام دادیم و این سوال را باید از کسانی که این فیلم را راه نداند پرسید که دلیل چه بوده است چراکه تا اینجای کار به نظر می‌آید «لباس شخصی» از برخی فیلم‌های حاضر در سودای سیمرغ حتی یک سر و گردن بالاتر بوده است و همان‌طور که در نشست خبری نیز عرض کردم اگر از فیلم‌های سودای سیمرغ بالاتر نباشد کمتر نیز نیست.

وی در خصوص همکاری با امیرعباس ربیعی اظهار کرد: من در «ایستاده در غبار» نیز با مهدویان به‌عنوان یک فیلم اولی همکاری بسیار موفقی داشتم و کار کردن با جوان‌ها برایم لذت‌بخش است و از آن‌ها حمایت می‌کنم و از ظن بنده امیرعباس ربیعی نیز مانند مهدویان دارای استعداد زیادی است.

تهیه‌کننده «خروج» در خصوص احتمال دریافت سیمرغ توسط این فیلم اذعان کرد: ما سیمرغ را با استقبال مردم دریافت می‌کنیم و در خصوص جشنواره سعی کردیم که صحبتی نکنیم و منتظر نظر داوران و منتقدان می‌مانیم.

تهیه‌کننده «ایستاده در غبار» در پایان در خصوص سیاه نمایی‌های موجود در فیلم‌ها خاطرنشان کرد: من همیشه سعی کرده‌ام فیلم‌هایی را حمایت کنم که نه‌تنها به ‌دور از سیاه نمایی باشد بلکه قهرمان داشته باشد و امید و راه‌حل داشته باشد اما نمی‌دانم چرا این سیاه نمایی‌ها را بسیار در جشنواره شاهد هستیم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید