بازیکن پیشین استقلال می‌گوید اگر آبی‌پوشان پایتخت بتوانند در داربی پایتخت آرامش خود را حفظ کنند، می‌تواند مقابل پرسپولیس پیروز میدان باشند.

سلام نو - سرویس ورزشی: محمد نوازی بازیکن پیشین استقلال در گفت‌وگو با  سلام نو درباره داربی 91 پایتخت و تقابل استقلال و پرسپولیس در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما در این بازی حواشی و اتفاقات مختلفی را به عنوان بازیکن تجربه کردیم و امیدوارم که دراین بازی حاشیه دردناک و اتفاق خاصی رخ ندهد. بالاخره این بازی، یک بازی سنتی است و دلخوشی هواداران به این بازی است و امیدوارم که این داربی، بازی خوبی از آب دربیاید.

او درباره شرایط استقلال اظهار کرد:‌ درست است که آبی‌پوشان بعد از رفتن آندره‌آ استراماچونی به مشکل خوردند اما فرهاد مجیدی در این تیم توانست روند رو به رشد استقلال را حفظ کند و مقابل الریان قطر و الکویت کویت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی برسد و دور گروهی این رقابت‌ها صعود کند. درست است که استقلال در این بازی چند بازیکن کلیدی خود را ندارد اما اگر بتواند آرامش خود را حفظ کند و از موقعیت‌های خود به درستی بهره ببرد می‌تواند پیروز این بازی باشد.

بازیکن پیشین استقلال درباره نبود شیخ دیاباته، مهاجم آبی‌پوشان که به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در داربی حضور داشته باشد، خاطر نشان کرد: دیاباته جدای از گلزنی که برای تیم داشت، انگیزه و استحکام خوبی برای تیم به ارمغان می‌آورد. در فصل‌های پیش نقش دیاباته را کسانی مثل پاتوسی و تیام انجام می‌دادند اما با وجود این خلاء به نظرم مهاجم‌‌های دیگری مثل ارسلان مطهری، مهدی قائدی و یا مرتضی تبریزی می‌توانند جای او را پر کنند و برای استقلال گلزنی کنند. امیدوارم هر کسی که قرار است جای این بازیکن را درخط حمله پر کند، بتواند بهترین عملکرد را برای استقلال داشته باشد و بتواند برای تیم گلزنی کند.

نوازی درباره عملکرد ارسلان مطهری بازیکن جدید تیم استقلال و به ثمر رساندن سه گل در بازی اخیر تیمش اظهار کرد:‌ ارسلان بازیکن خوبی برای استقلال است. او سال‌های پیش که در تیم‌های مختلف بازی می‌کرد علاقه خود را به استقلال نشان داده بود و با حضورش در جمع‌آبی‌پوشان انگیزه‌اش بیشتر شده است. این بازیکن چارچوب شناس خوبی است و می‌تواند در داربی جای شیخ دیاباته را پر کند و در داربی برای استقلال بهترین عملکرد را داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند در داربی 91 پایتخت پیروز میدان باشد؟‌ خاطرنشان کرد: به نظر من استقلال اگر بتواند در داربی آرامش خود را حفظ کند و تمرکز لازم را برای این بازی داشته باشد، می‌تواند تیم پیروز میدان باشد. استقلال در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و به خصوص در مصاف با الریان قطر آرامش خوبی داشت و موفق شد در این بازی‌ها به پیروزی برسد. البته بازی کردن در استادیوم آزادی با جوی که وجود دارد، بسیار سخت و مشکل است و به نظر من استقلال اگر در این بازی شرایط خوبی داشته باشد، می‌تواند دو بر یک پرسپولیس را شکست دهد.

هافبک پیشین استقلال درباره خاطرات خود از داربی‌هایی که در آن بازی کرده است اظهار کرد: داربی‌هایی که ما در آن بازی کردیم تمامش خاطره بوده است. من همیشه عملکردم در داربی بسیار خوب بوده است و برای پرسپولیس همیشه خطرساز بوده ‌ام. من در داربی‌ها گلزن هم بودم که این مساله برای هواداران بسیار خوشایند و قابل تقدیر بود و خاطره بدی که از داربی‌ها دارم، سال 79 و آن داربی تلخی بود که در آن درگیری‌ها و زد و خورد‌های زیادی رخ داد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید