جوان ۲۵ ساله دانشجوی رشته حقوق در اقدامی هولناک به عمه و دختر عمه اش با اسلحه شلیک کرد.

به گزارش سلام نو، پسر دانشجو که در اقدامی هولناک با شلیک به عمه و دختر مورد علاقه اش باعث مرگ این زن و مجروح شدن دخترجوان شده بود در جلسه محاکمه با درخواست قصاص پدربزرگ خود روبه‌رو شد.

این جنایت حدود یک سال قبل در ورامین رخ داد. با اعلام ماجرا به پلیس مشخص شد پسر جوانی مقابل یک آرایشگاه با اسلحه به عمه و دختر عمه‌اش شلیک کرده است که در این حادثه زن جوان کشته شد و خواهرزاده اش به نام مینا که مجروح شده بود را به بیمارستان انتقال دادند.مأموران در بررسی‌ها متوجه شدند مقتول زنی ۳۵ ساله به‌نام لاله است که روز حادثه با خواهرزاده‌اش، مینا، به آرایشگاه رفته بودند. تحقیق از خانواده این دو نفر نشان داد آنها در آرایشگاه کار می‌کردند.

پدر مقتول گفت: دخترم لاله از شوهرش جدا شده بود چون شوهرش اعتیاد داشت و مدام به‌خاطر کارهای خلاف به زندان می‌افتاد. دخترم به‌همین خاطر تصمیم گرفت جدا شود، اما شوهرش فکر می‌کرد دخترم به او خیانت کرده است. لاله با نوه‌ام مینا در آرایشگاه کار می‌کرد و خرج خودشان را درمی‌آوردند، هرچند داماد سابقم، رحیم، در زندان است، اما من فکر می‌کنم او در این قتل نقش داشته، ضمن اینکه نوه پسری‌ام، مهرداد، هم با شوهرعمه سابقش در ارتباط است و من فکر می‌کنم او هم در این قتل نقش داشته است.

وقتی مأموران مهرداد را بازداشت کردند، او به قتل عمه‌اش اعتراف کرد و گفت: قصد کشتن دخترعمه‌ام را هم داشتم، اما موفق نشدم.

این جوان ۲۵ ساله که دانشجوی رشته حقوق بود، به مأموران گفت: من عاشق مینا بودم. او ۲۲ساله بود و به‌خاطر اختلاف سنی کم با خاله اش لاله خیلی دوست بودند و یک جا کار می‌کردند وقتی لاله طلاق گرفت شوهرش رحیم که معتاد بود به من گفت: علت این جدایی فساد اخلاقی عمه‌ات بوده است و او مینا را هم مثل خودش فاسد کرده است.اجازه نده با هم باشند.

آنقدر گفت تا عصبانی شدم و به مینا گفتم دیگر با لاله حرف نزند و بیرون نرود اما او قبول نمی‌کرد. عمه بزرگترم - مادر مینا- هم مرا دعوا کرد و گفت اشتباه می‌کنی. تا اینکه یک روز مینا و لاله را تعقیب کردم و مقابل در آرایشگاه با اسلحه شکاری به سمت آنها شلیک کردم. اول لاله را زدم، بعد خواستم مینا را بزنم که اسلحه گیر کرد. متهم ادامه داد: زمان حادثه دوستم، سعید، با من بود، چاقویی را از او گرفتم و با چاقو مینا را هم زدم. رحیم شوهرعمه‌ام گفته بود تو قتل را انجام بده، من گردن می‌گیرم. من هم قبول کردم.

با صدور کیفرخواست هرسه متهم پرونده در شعبه 5 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفتند. روز گذشته ابتدا پدر مقتول درجایگاه قرار گرفت و برای نوه‌اش درخواست قصاص کرد سپس متهم در جایگاه قرار گرفت او اتهام را قبول کرد و گفت من چون غیرتی شدم نتوانستم جلوی خودم را بگیرم و شوهرعمه‌ام هم من را تحریک می‌کرد. سپس سعید پشت میز قرار گرفت و گفت: من نمی‌دانستم مهرداد می‌خواهد آنها را بکشد. رحیم نیز منکر ادعاهای مهرداد شد و سرانجام با پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

/ایران

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید