معمای مصدومان استقلال به نظر نمی‌رسد به همین جا ختم شود و به احتمال زیاد تا روز پنج شنبه اخبار متناقضی نسبت به مصدومیت دیاباته خواهیم شنید و تنها ترکیب 11 نفره مجیدی می تواند به این سوال که "آیا دیاباته در داربی غایب خواهد بود؟" پاسخ دهد.<br/> 

سلام نو - سرویس ورزشی: تعویض زودهنگام فرهاد مجیدی در دیدار ساتقلال برابر صنعت نفت و بیرون آوردن شیخ دیاباته در نیمه نخست، استقلالی‌ها را از غیبت این بازیکن در داربی نگران کرد و با گذشت دو روز از مصدومیت احتمالی این بازیکن، هنوز سوال‌هایی مبنی بر حضور او در بازی روز پنج شنبه وجود دارد.

به گزارش سلام نو، روز گذشته رسانه‌های مختلف و بعد از آن ها باشگاه استقلال مطلبی را در خصوص مصدومیت شیخ دیاباته منتشر کردند و اعلام کردند این بازیکن به احتمال زیاد به دلیل مصدومیت در دیدار با نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر، داربی پایتخت در روز پنج‌شنبه را از دست خواهد و در 23 نفر اصلی فرهاد مجیدی برای این مسابقه نخواهد بود. خبری که هم حرف‌های سرمربی استقلال درنشست خبری پس از دیدار با نفت مسجدسلیمان را نقض کرد و هم هواداران آبی را در شوک غیبت این بازیکن از داربی فرو برد.

با انتشار خبر مصدومیت دیاباته، تعداد بازیکنان استقلال که این دیدار را از دست دادند به عدد 4 رسید تا نام مهاجم اهل مالی اسقتلال در کنار فرشید اسماعیلی، عارف غلامی و سیاوش یزدانی در لیست غایبان داربی دیده شود. البته در خصوص خبر غیبت دیاباته شک و شبهه‌هایی وجود دارد زیرا هم باشگاه استقلال و هم رسانه‌های گروهی اعلام کردند دیاباته به "احتمال زیاد" بازی را از  دست خواهد داد. یکی از شک هایی در این خصوص به وجود می‌آید این است که باشگاه استقلال با هماهنگی با دکتر ستوده این خبر را به روی سایت خود و دیگر رسانه‌ها منتشر کرده تا ذهن تیم حریف را منحرف کند و پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی را در روز پنج‌شنبه غافلگیر کند.

در این راستا امروز یکی دیگر از رسانه‌ها اعلام کرد که هم دیاباته و هم غلامی می‌توانند در برابر سرخ‌ها پایتخت به میدان روند اما به نظر تا روز بازی با پرسپولیس مشخص نمی‌شود که حقیقت ماجرای دیاباته چیست. یکی از اعضای باشگاه استقلال به سلام نو گفت که مصدومیت عضله چهار سر ران دیاباته جدی است و این بازیکن نمی تواند آبی‌ها را در داربی 91 همراهی کند. حتی باشگاه استقلال این قصد را داشته که تا زمان دیدار با پرسولیس این خبر را منتشر نکند اما ترس کادر پزشکی از هجمه‌های احتمالی باعث شده تا مصدومیت او را رسانه‌ای کنند.

همچنین مصدومیت عارف غلامی و سیاوش یزدانی که از ناحیه همسترینگ پا بود و برطرف شده و آن‌ها از فردا در تمرینات باشگاه استقلال حاضر شوند اما افت بدنی این دو مدافع و ریسک نکردن مجیدی باعث شده تا از چشمی، طاهرخانی، دانشگر و نیکولای بودوروف به عنوان عناصر خط دفاعی استقلال نام برده شود. معمای مصدومان استقلال به نظر نمی‌رسد به همین جا ختم شود و به احتمال زیاد تا روز پنج شنبه اخبار متناقضی نسبت به مصدومیت دیاباته خواهیم شنید و تنها ترکیب 11 نفره مجیدی می تواند به این سوال که "آیا دیاباته در داربی غایب خواهد بود؟" پاسخ دهد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید