۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
کد خبر: 41272307

تیم فوتبال داماش امروز و به دلیل مشکلات مالی در دیدار با مس کرمان حاضر نشد تا برای سومین هفته متوالی، یک دیداز از لیگ دسته یک لغو شود و ضمن به هم ریختن برنامه‌های سازمان لیگ، نشان از حرفه‌ای نبودن سطح دوم فوتبال ایران دهد.

سلام نو - سرویس ورزشی: هفته بیست و دوم لیگ آزادگان فوتبال ایران در حالی با 9 دیدار پیگیری شد که داماشی‌ها با حاضر نشدن برابر مس کرمان باعث شدند تعداد بازی‌های برگزار شده در این هفته به عدد 8 برسد. انصراف داماشی‌ها از این دیدار به علت پرداخت نشدن مطالبات بازیکنانشان بود و آن‌ها در حالی که مهمان مس کرمان بودند، به کرمان سفر نکردند تا بازی‌شان لغو شود. این انصراف از بازی در حالی بود که گیلانی ها این موضوع را با سازمان لیگ و مسئول برگزار کننده لیگ آزادگان هماهنگ نکرده بودند تا فریبرز محمدزاده حسابی از دست مسئولان این تیم ناراحت شود و آن‌ها را تهدید جدی کند.

محمودزاده در گفت‌وگو با سلام نو، در این خصوص گفت: این اقدام باشگاه داماش گیلان کاملا غیرحرفه‌ای بوده و با ما نیز هماهنگ نشده بود. کادرفنی و بازیکنان مس اگر می‌دانستند که قرار نیست حریف‌شان به ورزشگاه بیایند، خود را به استادیوم نمی رساندند. با باشگاه داماش گیلان برخوردی جدی خواهیم کرد تا نه تنها این باشگاه بلکه بقیه باشگاه‌های حاضر در لیگ آزادگان بدانند که اینجا خانه خاله نیست که هر موقع می خواهند بازی کنند و هر موقع شرایط‌شان مناسب نبود بازی نکنند. سایر تیم‌ها حرمت دارند و باید احترام آن‌ها رعایت شود. نمی دانم چرا بعضی‌ها این موضوعات ساده را متوجه نمی‌شوند؟

این صحبت‌های محمودزاده در حالی است که این اتفاق در لیگ دسته یک خیلی هم عجیب و نادر نیست و چند هفته‌‌ای است که بعضی تیم‌ها به دلایل مختلف در زمین حاضر نمی‌شوند. این هفته داماش به دلیل مشکلات مالی نیامد و هفته گذشته هم بادران، مناسب نبودن وضعیت زمین شهرداری تبریز را بهانه کرد تا در دیدار مقابل این تیم حاضر نشود. این بهانه‌تراشی‌ها در حالی است که از ابتدای شروع لیگ یک، بیش از 10 بازی معوقه در بیست و یک هفته برگزار شده وجود داشته است که این امر موجب شده تا دست مسئولان لیگ یک در حنا قرار بگیرد.

به قول محمودزاده، این خانه خاله‌ای که بعضی از تیم‌های لیگ یکی تصور کرده‌اند، آینده لیگ برتر است و دومین سطح باشگاهی فوتبال مثلا حرفه‌ای ایران است. البته کمی هم تقصیر از مسئولان سازمان لیگ است که با جریمه های سنگین و برخوردی تند، این تیم‌ها را نقره داغ نمی کنند تا بدانند چگونه باید در فوتبال حرفه‌ای حضور پیدا کنند. حالا باید دید آن برخورد شدیدی که محمودزاده قولش را داده، چه زمانی عملی خواهد شد تا تیم‌ها رفتار درفوتبال حرفه‌ای را یاد بگیرند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید