اعضای تیم ملی کارته ایران که در مسیر کسب سهمیه المپیک به دنبال کسب حداثکر امتیازات هستند به زودی در کاراته وان شرکت می‌کنند، رقابتی که سرمربی تیم به آن امیدوار است.

به گزارش سلام نو، مرحله دوم رقابتهای «کاراته وان» در سال ۲۰۲۰ به میزبانی امارات و در شهر دبی با حضور ۵۷۱ کاراته کا از ۸۵ کشور و از ۲۵ بهمن ماه آغاز می‌شود. اعضای تیم ملی کشورمان که در مسیر کسب سهمیه المپیک به دنبال امتیازات بیشتر هستند، برای شرکت در این مسابقات تمرینات خود را روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه آغاز می‌کنند.

سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در این خصوص گفت: اعضای تیم ملی بعد از حضور در دو تورنمنت شیلی و فرانسه و اردویی که مابین آن داشتیم شرایط خوبی دارند. این اردو نیز از روز چهارشنبه آغاز و تا زمان اعزام ادامه خواهد داشت. خدا را شکر نفرات ما جایگاه خوبی در رنکینگ المپیکی دارند و هر چه به المپیک نزدیک تر می‌شویم رقابت سخت‌تر می شود و حساسیت بالاتر می‌رود. تمام سعی ما این است که در مسابقات آتی امتیازات لازم را جمع آوری کرده و فاصله امتیازی خود را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: مهمترین هدف ما این است که اعضای تیم از نظر ذهنی و بدنی آماده باشند و تلاش می‌کنیم با توجه به نزدیکی لیگ‌های کاراته وان و روند فرسایشی برای بازیکنان، عملکرد فنی تیم پایین نیاید. البته به ملی پوشان خسته نباشید می گویم. سوای هر نتیجه‌ای که در این دو تورنمنت بدست آمد از نظر فنی عملکرد بازیکنان ایده آل بود اما نتیجه دلخواه ما کسب نشد. انشاءالله بتوانیم در دبی نتیجه دلخواه و درخور شان را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته تصریح کرد: از سیدرضا صالحی امیری بابت حمایت مطلق از کاراته و هادی ساعی به دلیل صحبت‌هایش در خصوص نتایج خوب کاراته در رقابتهای کسب سهمیه المپیک در نشست هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک که ستودنی و مهم بود، تشکر و قدردانی می‌کنم. با فضای خوبی که از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و حمایت‌هایشان از تیم کاراته ایران به وجود آمده امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی در آینده باشیم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید