سردار"علیرضا مظاهری"، فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت: در برخورد پژو پراید در محور "جاجرم- امیر آباد"  11 نفر کشته و مصدوم شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از برخورد یک دستگاه پژو با پراید در محور "جاجرم- امیر آباد" با ۵ کشته و ۶ مجروح خبر داد.

به گزارش سلام نو، سردار"علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام یک مورد برخورد پژو و پراید در محور"جاجرم- امیر آباد" بلافاصله کارشناسان پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه ۳ نفر در دم فوت می کنند، افزود: متاسفانه ۲ نفراز سرنشینان هر دو خودرو به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان شهرستان جاجرم فوت می کنند.

این مقام ارشد انتظامی در استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه ۲ نفر از مجروحان نیز به علت وخامت حالشان به بیمارستان مرکز استان منتقل شدند، تصریح کرد: ۴ نفر دیگر از مجروحان نیز در بیمارستان جواد الائمه(ع) شهرستان جاجرم بستری هستند.

سردار مظاهری با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، خاطر نشان کرد: به محض مشخص شدن علت این حادثه مراتب از طریق خبرگزاری پلیس اطلاع رسانی خواهد شد.

/ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید