بارسا پس از مرگ ناگهانی کوبی برایانت ابتدا در پیامی کوتاه در شبکه‌های مجازی این رخداد را تسلیت گفت و بعد در بیانیه‌ای که در وبسایت خود منتشر کرد یاد و خاطره او را گرامی داشت.

به گزارش سلام نو، بعد از درگذشت تراژیک کوبی براینت، اسطوره دنیای بسکتبال در سانحه سقوط هلیکوپتر، باشگاه بارسلونا که براینت یکی از هواداران آن بود ابتدا پیامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و درگذشت او و دختر سیزده ساله‌اش را به خانواده براینت تسلیت گفت.

این باشگاه سپس در بیانیه‌ای که در وبسایت بارسلونا منتشر شد در این باره نوشت:" دنیا به خاطر مرگ دلخراش کوبی براینت سوگوار است. قهرمان پنج دوره لیگ NBA با لس‌آنجلس لیکرز و قهرمان دو مدال طلای المپیک با تیم ملی آمریکا روز یکشنبه در 41سالگی در سانحه سقوط هلی‌کوپتر از دنیا رفت. این خبر برای همه منسوبین باشگاه بارسلونا شوک بزرگی بود. همه ما براینت که یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ بسکتبال بود را به شدت ستایش می‌کردیم ولی او در عین حال یکی از هواداران تیم فوتبال ما بود. او هر وقت به اروپا می‌آمد به باشگاه ما سر می‌زد یا هر وقت تیم فوتبال بارسا به آمریکا می‌رفت در کنار بازیکنان ما حاضر می‌شد".

بارسلونا سپس با انتشار عکس‌هایی در شبکه‌های اجتماعی به بررسی خاطرات براینت و ستاره‌های بارسا پرداخت.

رونالدینیو، اسطوره باشگاه بارسلونا هم در حساب اینستاگرام خود عکسی از خود را در کنار کوبی براینت منتشر کرده و نوشت:" در آرامش بخواب دوست من".

لیونل مسی هم با انتشار عکسی از کوبی براینت در صفحه اینستاگرام خود نوشت:" نمی‌دانم چه بگویم. همه هوش و حواسم با خانواده و دوستان کوبی است. آشنایی با تو برایم بسیار لذت‌بخش بود. تو نابغه‌ای بی‌مانند بودی".

آندریاس اینیستا، ستاره سالهای گذشته بارسلونا هم با انتشار توییتی عکسهایی از خود در کنار کوبی براینت را منتشر کرده و نوشت:" وحشتناک است. خیلی ناراحتم. به فکر تو و خانواده‌ات هستم و دعا می‌کنم".

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید