پیشکسوت پرسپولیس معتقد است اوساگونا در دیدار دیروز تیمش عملکرد خوبی نداشت اما باید به او فرصت داد.

سلام نو - سرویس ورزشی: پرسپولیس دیروز توانست در نخستین تجربه مربیگری یحیی گل محمدی با 2 گل علی علیپور و وحید امیری تراکتور را شکست دهد و اختلاف امتیاز خود با تیم دوم را به 5 امتیاز افزایش دهد.  این ششمین پیروزی متوالی سرخ های پایتخت در لیگ برتر بوده و حالا دوباره این تیم شانس نخست قهرمانی است. تراکتور نیز با توجه به شکست صنعت نفت آبادان در همان جایگاه سوم باقی ماند و اگر استقلال بتواند بازی عقب افتاده خود را ببرد، تبریزی ها نیز یک رده در جدول سقوط می کنند.

محسن خلیلی پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با سلام نو درباره عملکرد دیروز پرسپولیس برابر تراکتور اظهار کرد: پرسپولیس دیروز خیلی خوب بازی کرد و توانست از همه فضاها به خوبی استفاده کند. یکی از دلایل بازی خوب پرسپولیس، نمایش متفاوتی بود که یحیی از بازیکنانش خواسته بود و آن ها به خوبی آن را در زمین پیاده کردند. دیروز پرسپولیس هم تاکتیک های خوبی در حمله داشت و هم روی ضدحمله ها برنامه حساب شده ای داشت؛ البته نباید از عملکرد خوب بیرانوند هم گذشت زیرا او مانع از باز شدن دروزاه پرسپولیس در بسیاری از حمله ها بود.

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره عملکرد اوساگونا در دیدار با تراکتور عنوان کرد: او با سایر بازیکنان هماهنگ نبود و انگار در زمین گم شده بود؛ نه پاس درستی داشت و نه توانست موقعیتی خلق کند. اوساگونا کیفیتش را در ذوب آهن نشان داده اما شرایط در پرسپولیس متفاوت است. او به زمان احتیاج دارد تا بتواند با علیپور زوج سازی کند و کیفیت خود را نشان دهد. نباید بعد از یک بازی او را قضاوت کرد زیرا اوساگونا توانست در بسیاری از جنگ های تن به تن بازیکنان تراکتور را اذیت کند و نگذارد آن ها راحت کارشان را انجام دهند. این ها نکاتی است که هواداران پرسپولیس باید به آن امیدوار باشند.

او درباره  ترافیک خط حمله پرسپولیس در صورت جذب استوکس تصریح کرد: رقابت، کیفیت را بالا می برد. حضور 3 مهاجم آماده در ترکیب پرسپولیس، هم می‌تواند دغدغه شیرینی برای گل محمدی ایجاد کند که از کدام استفاده کند و هم تلاش 3 مهاجم را برای حضور در ترکیب اصلی چند برابر می کند؛ مثلا دیگر علیپور خیالش از حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس راحت نیست و باید تلاش کند. هر 3 مهاجم خوب هستند و با توجه به فشردگی بازی های پرسپولیس در آینده، یحیی می‌تواند از حق انتخاب های زیادش در خط حمله استفاده کند.

خلیلی درباره حواشی روز گذشته دیدار 2 تیم و سنگ پرانی بعضی از هواداران اظهار کرد: نمی دانم چرا باید چنین اتفاقی در ورزشگاه های ما و به خصوص بازی‌های تیم‌های بزرگ بیفتد. هواداران تراکتور باید بدانند که در سکوی بغلی هم وطن خود نشسته و او هم خانواده ای دارد؛ اگر خدایی ناکرده سرش بشکند و یا چشمش کور شود، چه کسی پاسخگو است؟ دوست دارد همین بلا سر عزیز خودش بیاید؟ در ورزشگاه های ما هنوز کمبود فرهنگ هواداری دیده می شود و فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی باید فکری به حال این موضوع بکنند. با رای‌ها و آموزش‌های لازم باید کاری کنند که هوادار بفهمد کارش درست نیست و فقط برای فوتبال دیدن به ورزشگاه آمده است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید